عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: شورای نگهبان در اقدامی بی‌سابقه ایرادات خود به مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص قانون منع به کارگیری بازنشستگان را به صورت سوال از قوه مقننه می‌پرسد.
کد خبر: ۶۴۴۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ 18 August 2018


تابناک فارس بهرنقل از خانه ملت:محمدجواد جمالی نوبندگانی در خصوص ایراد شورای نگهبان به قانون منع بکارگیری بازنشستگان درباره نظامیان بازنشسته، اظهار داشت: شورای نگهبان ایراد نگرفته و در این زمینه 2 سوال را از مجلس شورای اسلامی پرسیده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شورای نگهبان معقتد است که موضوع مربوط به بازنشستگان نیروهای مسلح حتما باید نظر فرماندهی کل قوا یعنی مقام معظم رهبری لحاظ شود.

وی افزود: دغدغه شورای نگهبان در خصوص این قانون آن است که دخالتی در اختیار مقام معظم رهبری در رابطه با نیروهای مسلح محسوب نشود.

جمالی نوبندگانی ادامه داد: شورای نگهبان در خصوص قانون منع به کارگیری بازنشستگان نیروهای مسلح 2 سوال از مجلس شورای اسلامی می‌پرسد و بعد از رفت و برگشت این موضوع حل می‌شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون سابقه نداشته که شورای نگهبان در خصوص مصوبه نمایندگان مردم در خانه ملت از مجلس شورای اسلامی سوال بپرسد، گفت: حتما راه حل دیگری پیدا نشده که شورای نگهبان می‌خواهد در قالب 2 سوال، ابهامات خود را در خصوص قانون رفع کند، البته معقتدم مطابق قانون باید به عنوان ایراد، این موارد را به مجلس بازگردانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار