نماینده جهرم:در زمانی که هدفمندی یارانه‌ها انجام شد، نرخ حامل‌های انرژی بالا رفت و قرار بود 30درصد از درآمدهای هدفمندی یارانه‌ها به سمت تولیدات صنعتی سوق پیدا کند که متاسفانه این موضوع مغفول ماند. پس باید بدانیم که صادرات زمانی رخ می‌دهد که صنعتگران در داخل حمایت شده باشند. وقتی به اندازه کافی به تولید داخلی توجه کردیم و مشکلات تولیدکنندگان حل شد آنگاه می‌توانیم انتظار تولید کالای با کیفیت به بازار را داشته باشیم.
کد خبر: ۶۴۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ 18 August 2018

تابناک فارس به نهقل از رویداد:محمدرضا رضایی‌کوچی گفته است: امروز مردم به تمام تولیداتی که در داخل صورت می‌گیرد آشنا نیستند و نیاز است چنین نمایشگاه‌هایی برگزار شود تا آن‌ها هم از ظرفیت‌های موجود در کشور باخبر شوند.

وی افزود: هرچند کشور با تحریم‌های اقتصادی روبرو شده و شاید کار را در ادامه برای ما سخت کند اما از طرفی یک فرصت است تا بتوانیم بیش از پیش به تحقق شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است روی آوریم. حمایت از کالای ایرانی نیازمند یک کار فرهنگی است. اگر تولیدکنندگان، کالای با کیفیتی را تولید کنند و دولت هم از آن‌ها حمایت لازم را به عمل آورد، به مرور زمان مردم هم روی به خرید اجناس ایرانی می‌آورند. یعنی تولید با کیفیت همراه با تبلیغ و حمایت دولت منجر به خرید مردم می‌شود که این سیکل یک کار زمان‌بر و فرهنگی است که امیدوارم همه دست به دست هم دهند تا این اتفاق بوقوع بپیوندد.

رییس کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: یکی از دستاوردهای نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک این بود که تولیدکنندگان با هم آشنا شدند و این آشنایی می‌تواند منجر به همکاری‌های آتی شود که ان‌شاا... این نمایشگاه‌ها بصورت مدوام در سال‌های بعد هم برگزار شود.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: در زمانی که هدفمندی یارانه‌ها انجام شد، نرخ حامل‌های انرژی بالا رفت و قرار بود 30درصد از درآمدهای هدفمندی یارانه‌ها به سمت تولیدات صنعتی سوق پیدا کند که متاسفانه این موضوع مغفول ماند. پس باید بدانیم که صادرات زمانی رخ می‌دهد که صنعتگران در داخل حمایت شده باشند. وقتی به اندازه کافی به تولید داخلی توجه کردیم و مشکلات تولیدکنندگان حل شد آنگاه می‌توانیم انتظار تولید کالای با کیفیت به بازار را داشته باشیم. زمانی که کالای مرغوب تولید و روانه بازار شد می‌توان با فراغ بال به سمت صادرات محوری حرکت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار