استاندار فارس: با اشاره به اینکه روابط عمومی رابطی بین دستگاه و مردم با حائل رسانه ها هست که باید اطلاعات را اطلاع رسانی کند، افزود: مدیران در ارتباط با روابط عمومی و چگونگی کار روابط عمومی باید بشناسند، باید مدیران به روابط عمومی اشراف داشته باشند که روابط عمومی کم کاری و یا زیاده روی نداشته باشد.
کد خبر: ۶۴۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 18 August 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان: مهندس اسماعیل تبادار، استاندار فارس امروز (27 مرداد) در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان فارس که در سالن شهید قاضی استانداری برگزار شد، با اشاره به 26 مرداد، سالروز آزادسازی آزادگان، گفت: آزادگان نماد صبر و شکیبایی هستند و زجر و شکنجه های عدیده ای را کشیدند و پس از سال ها دوری به کشور بازگشتند.

 

وی اضافه کرد: 2 هنرمند به رحمت ایزدی پیوستند که غفران برای آنان آرزومندیم.

 

استاندار فارس با اشاره به اینکه باید چه کسی، بایدها را عملی کند، روابط عمومی ها باید از اقدام بر مبنای بایدها صحبت کنند، اظهار داشت: روابط عمومی ها در هر حوزه ای باید شرح وظایف را مشخص کنند و باید نیروهای روابط عمومی بدانند که چه کاره هستند.

 

به گفته مهندس تبادار، اگر روابط عمومی سخت وظیفه خود به طور صحیح را انجام داده و باعث ترقی مدیر شده که باید گفت نوش جان مدیر، افزود: اگر خارج از چارچوب با اغراق باعث صعود مدیران شدند، کار بسیار سخت و ناراحت کننده ایست و دارای گرفتاری زیادی است.

 

استاندار فارس با تاکید بر اینکه هدف از روابط عمومی و ملزومات آن چیست، یادآور شد: روابط عمومی باید با تمام جزئیات اطلاعات دستگاه متبوع خود را داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها باید در چارچوب کار خودش با مخاطبین خود ارتباط داشته باشد، اضافه کرد: سند راهبردی و آموزش در دستور کار روابط عمومی و شورای روابط عمومی ها باشد.

 

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به اینکه روابط عمومی رابطی بین دستگاه و مردم با حائل رسانه ها هست که باید اطلاعات را اطلاع رسانی کند، افزود: مدیران در ارتباط با روابط عمومی و چگونگی کار روابط عمومی باید بشناسند، باید مدیران به روابط عمومی اشراف داشته باشند که روابط عمومی کم کاری و یا زیاده روی نداشته باشد.

 

استاندار فارس اظهار داشت: روابط عمومی بیشترین نقش را برای اعتماد مردم به مدیران، ایفا می کند و متاسفانه مصلحت ها بسیاری از موزانه ها را بهم زده است.

 

وی، مردم و رسانه ها را ملزومات کار روابط عمومی دانست و افزود: کارکرد روابط عمومی در دستگاه ها باید مشخص شود و شورای هماهنگی روابط عمومی ها، کارکردها را بررسی کند و تمام این شورا به این جلسه مختومه نشود چرا که کار شورا بعد از این جلسه، آغاز شود.

 

استاندار فارس با یادآوری این مطلب که بخشی از فرهنگ سازی در جامعه توسط روابط عمومی شکل می گیرد، اضافه کرد: دستاوردهای دولت و نظام باید توسط روابط عمومی ها از طریق رسانه ها به اطلاع مردم رسانده شود.

 

مهندس تبادار، عدم اطلاع رسانی صحیح و اغراق را 2 آفت بزرگ در کار روابط عمومی ها خواند و تاکید کرد: نکاتی که در راستای کار و تقویت کار روابط عمومی است مورد توجه قرار گیرد.

 

استاندار فارس با اشاره به اینکه انتقاد صادقانه و منصفانه را از همه افراد پذیرا هستیم، افزود: روابط عمومی باید به تمام معنا از رسانه ها استفاده کرد و باید در هفته دولت مشکلات مردم به طور باورمند حل شود، احتیاجی به رول بازی کردن نداریم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار