ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان فارس با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر تشدید اقدامات این اداره کل در برابر اقدامات منجر به اخلال در فضای اقتصادی جامعه و مفاسد اقتصادی آمادگی خود را برای دریافت گزارش‌های مردمی اعلام کرد.
کد خبر: ۶۴۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 18 August 2018

ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان فارس طی اطلاعیه ای، از اعتماد عمیق مردم به فرزندان خود در آن اداره کل قدردانی کرده و اطمینان داده است که بیش از پیش اقدامات خلاف قانون در عرصه‌ی اقتصادی را رصد کرده و با اخلال‌گران این عرصه مقابله‌ی قانونی خواهد کرد.

متن اطلاعیه‌ی ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان فارس به شرح زیر است.

به اطلاع مردم شریف و هوشیار استان فارس به ویژه شهروندان محترم شیراز (سومین حرم اهل بیت علیهم‌السلام) می‌رساند، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان فارس در پیروی از فرامین و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و همگام با سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مبارزه با مفسدان اقتصادی و عوامل اخلال در بازار و معیشت مردم، همچنین در تعامل و همکاری مستمر با دستگاه‌های قضایی، نظامی و انتظامی و .. تلاش‌های مستمر و بی‌وقفه، تاکنون اقدامات موثری انجام داده است.

برخورد با برخی از باند‌های ارتشاء اختلاس در ادارات و شهرداری‌ها، مبارزه با اخلال‌گران در بازار ارز و خودرو و محتکران کالا، کلوگیری از فرار مالیات و قاچاق دارو، ممانعت از ورود گندم‌های آلوده به چرخه‌ی مصرف، مقابله با زمین‌خواری و موارد متعدد دیگر بخشی از افتخارات و ثمرات این مجاهدت‌های خاموش است.

این اداره کل با آگاهی از فشار‌های روانی و اقتصادی روز‌های اخیر بر مردم خصوصا اقشار متوسط و ضعیف جامعه، دامنه‌ی اشراف و تسلط اطلاعاتی را گسترش داده و با بکارگیری تمام ظرفیت‌ها، بر حجم اقدامات مقابله‌ای و برخورد قاطع با سوداگران اقتصادی افزوده است.

در این راستا ضمن تشکر از اعتماد عمیق مردم عزیز به فرزندان خود در اداره کل اطلاعات فارس و قدردانی از احساس مسئولیت و مشارکت آنان در ارائه‌ی گزارش تخلفات و موارد سوء اقتصادی، مراتب آمادگی بیش از پیش خود را برای دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی به ستاد خبری اداره کل اعلام داشته و به عموم مردم شریف استان اطمینان خاطر می‌دهد تا حاکم شدن آرامش و امنیت پایدار، این مسیر با را اتکال به خداوند متعال، مقتدرانه ادامه خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار