امام جمعه مرودشت گفت::مسئولان ما باید تجربه بزرگی از بدعهدی آمریکا از موضوع برجام داشته باشندوهرگز اجازه ندهند که ظرفیت های کشور معطل یک سری وعده وعید های بی مورد بماند.
کد خبر: ۶۴۴۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 18 August 2018

تابناک فارس به نقل از مرودشت نا:حجت الاسلام والسملیمن مهدی آقائی امام جمعه مرودشت در خطبه های این هفته خود ضمن تبریک روزعرفه ،عید قربان را بهترین زمان کشتن گناهان و از بین بردن هوای نفس انسان ها دانست.
خطیب جمعه مرودشت در ادامه ضمن اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع اقشار مختلف مردم واجتناب از هرگونه مذاکره با آمریکا بیان داشت:مسئولان ما در یک برهه زمانی اصرار به مذاکره با آمریکا نموده ودر حالی که رهبر معظم انقلاب نسبت به بدعهدی آمریکا هشدار های متعددی را داده بود ولی این مذاکرات صورت گرفت .
وی با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام و ادامه تحریم های ظالمانه برای مردم ما سنگین تمام شد تصریح کرد : قدرت انقلاب وملت ما فرا تر از این تنش های به وجود آمده توسط دشمنان می باشد که بار دیگر بخواهیم زیر بار مذاکرات با آمریکا برویم.
آقائی افزود :مسئولان ما باید تجربه بزرگی از بدعهدی آمریکا از موضوع برجام داشته باشندوهرگز اجازه ندهند که ظرفیت های کشور معطل یک سری وعده وعید های بی مورد بماند.
آقائی در ادامه ضمن اشاره به پاسخ، نامه اخیر مقام معظم رهبری به دستگاه قضائی در خصوص برخورد جدی با مفسدان اقتصادی بیان داشت :یک سری از مفسدان اقتصادی در سطح کشورکه مانند زالو در رگ های انقلاب نشسته وخون ملت را مکیده در این ایام به دنبال پیدا نمودن یک سری ساز وکاروفراهم نمودن فضا در جهت دور زدن قانون وعدم امکان مقابله با آنان می باشند.
وی افزود : دسستگاه قضائی کشور باید ضمن تسریع در برخورد با مفسدان اقتصادی با قاطعیت وجدیت بیشتری بدون هرگونه ملاحظه کاری با دانه درشت ها بصورت شفاف ومنصفانه وعادلانه وبا دقت برخورد مناسبی را داشته باشد وبه دنبال آن نیز در مسیر ضرورت اتقان احکام قضائی وپرهیز از هرگونه بزرگ نمائی ابعاد فساد در جهت اطلاع رسانی ورسانه ای کردن برخورد های صورت گرفته واحکام صادره نسبت به این افراد گام بردارند.
آقائی در ادامه ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان انقلاب اسلامی به میهن اسلامی را گرامی داشت وافزود :ایثار گران وجانبازان وآزادگان میهن اسلامی همواره بعنوان سند زنده انقلاب ومردم در برابر شکنجه های رژیم بعثی می باشد که زیر باتوم های دشمنان کمر های آنان جریحه دار شد ولی هیچ گونه خللی به اعتقاداتشان وارد نگردید.
وی اسارت در بند بعثی های که بوئی از انسانیت وآزادگی نداشتند را عرصه ای برای تجلی آزاد مردان ودلاورمردانی دانست که سخت ترین شرایط را تحمل نموده ولی با صلابت ایستادندوبه همین مناسبت از مسئولان تقاضا داشت که در جهت تکریم وتجلیل از مقام ارزشمند آزادگان وایثارگران مراسم درخور شان آنان برگزار گردد.
آقائی در ادامه ۲۸مرداد ماه(مصادف با ۷ذی الحجه) سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) را تسلیت گفت وضمن پرداختن به سیره معنوی وعملی ایشان ،آن حضرت را منبع سرچمشه نورانی علم در تاریخ اسلام قلمداد نمود.
وی در ادامه به کودتای آمریکائی۲۸مرداد سال ۱۳۳۲که برای بازگرداندن شاه به قدرت صورت گرفت وسرکوب های ظالمانه رژیم پهلوی در برابر ملت ایران اشاره نمود.
آقائی در پایان ضمن دعوت از مردم شهرستان مرودشت به جهت حضور حداکثری وپرشور در دعای پرفیض عرفه در محل مصلی نماز جمعه وبرگزاری نماز عید سعید قربان ،از مسئولان هئیات مذهبی شهرستان تقاضا داشت که در جهت بیمه حوادث آتش سوزی مکان های عزاداری اقدام نمایند.
شایان ذکر است که قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته آزاده جنگ تحمیلی سرافراز عبداللهی به ایراد سخنانی پیرامون خاطرات دوران اسارت وجنگ رژیم بعثی علیه ایران اسلامی پرداخت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار