نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان و همه نهادها باید در جهت گسترش نشاط در مردم، شرایط را آسان کنند و مانع تراشی نکنند.
کد خبر: ۶۴۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲ 17 August 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:سید حسین افضلی در جلسه شورای اداری شهرستان اقلید افزود: رفع این مشکلات نیازمند صرف زمان و هزینه زیاد است.
این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود بر تقویت امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد و گفت: در شرایط کنونی اقتصاد کشور، لازم است زمینه و بستر مورد نیاز برای شادی مردم فراهم شود.
وی اظهار داشت: مسئولان و همه نهادها باید در جهت گسترش نشاط در مردم، شرایط را آسان کنند و مانع تراشی نکنند.
افضلی همچنین گفت: امروز مملکت به مدیران با جرات و درایت نیاز دارد که بتواند در راستای حل مشکلات مردم از همه ظرفیت های قانونی بهره گیرند و دولت مدیری را که درگیر بخشنامه باشد به دردش نمی خورد.
وی افزود: برخی مدیران جرات به زبان آوردن دستاوردهای دولت را ندارند و در این شرایط، مدیری که نمی تواند کار کند باید برود.
نماینده مردم اقلید در مجلس با اشاره به اهمیت جذب سرمایه گذاری اظهار داشت: اگر سرمایه گذار بخواهد اشتغال ایجاد کند راه را برای او تسهیل کنند و او را درگیر بروکراسی های بی مورد اداری نکنند.
وی با بیان اینکه حضور مسئول در اداره به حل مسائل مردم کمک می کند، افزود: مسئولی که در اداره روزانه تنها 20 دقیقه حضور دارد به درد جامعه نمی خورد.
افضلی خطاب به مدیران اداری شهرستان اقلید گفت: اگر کار کنید شاخصها عملکردتان را نشان خواهند داد و ادارات بایستی نیروهای خلاق را در ادارات پای کار بیاورند و درجهت اشتغال زایی، جوانان بیکار را هدایت کنند.
وی با اشاره به گفت و گوی تلویزیونی 24 مردادماه جاری خود افزود: چند نفر از شما حضار در جلسه مصاحبه دیروز بنده را در تلویزیون دیده اید؟ و چند درصد از مردم شهرستان گفت و گوی بند را در تلویزیون دیده اند؟ و چرا مردم تمایلی به رسانه ملی ندارند؟
این نماینده مجلس ادامه داد: اگر صدا و سیما در جهت خواسته های جامعه و مردم به تولید محتوا پردازد و اعتماد ملی را کسب کند مردم دیگر به سراغ رسانه ها و تلویزیونهای بیگانه نخواهند رفت.
افضلی همچنین گفت: از همه ادارات و دستگاه‌های دولتی تقاضا دارم که برای تهیه مایحتاج خود حتی یک میخ خارجی هم خریداری نکنند و در جهت حمایت از تولید کننده های ایرانی در این شرایط سخت اقتصادی همکاری کنند.
شهرستان اقلید در 267 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار