تجلیل از آزادگان و بررسی مشکلات مردم، مهمترین بخش های خطبه های ائمه نمازجمعه فارس بود.
کد خبر: ۶۴۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ 17 August 2018

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: حجت الاسلام سفار خطیب جمعه آباده طشک با اشاره به توقف ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهر، نبود امکانات رادیولوژی، سونوگرافی و دیالیز و نیز نبود پزشک متخصص در مرکز جامع سلامت آباده طشک از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواست این مشکلات را هرچه سریعتر برطرف کنند.

**************************************


آیت الله فقیه امام جمعه نی ریز در خطبه‌های نمازگفت: اگر ما امروز با قدرت با دنیا حرف می‌زنیم و جمهوری اسلامی نماد قدرت اسلام برابر آمریکا است، به دلیل ایستادگی ملت ایران است، باید این عزت را حفظ کنیم چرا که عزت راه رسیدن به پیروزی است.
********* *******************


حجت الاسلام باقری نیا امام جمعه علامرودشت به ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و افزود: آزادگان سرافراز با مقاومت، ایثار و شجاعت ارزش‌های دینی و ملی را حفظ کردند و باعث سربلندی و مایه‌ی آبروی کشور شدند.

****************************
حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان هم گفت: آزادگان سند زنده وفاداری به نظام اسلامی هستند و دشمن بداند ملت ما در سختی‌ها و گرفتاری‌ها از ارزش‌هایی که برایش انقلاب کرده عقب نشینی نخواهد کرد.


*************************************
حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه ایزدخواست هم با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور استقامت و پایداری در راه اسلام و ولایت را از ویژگی‌های بارز آنان دردوران اسارت برشمرد و افزود: باید با الگوگیری از آزادگان در برابر دشمن بیش از گذشته ایستادگی کرد.


********************************************


حجه الاسلام سیادت امام جمعه مشکان گفت:: آزادگان با صبر و ایمان به اعتقادات خود در مقابل رژیم بعثی مقاومت و با صبر و ایستادگی دشمن را شکست دادند.


***********************************************
حجت الاسلام صفری خطیب جمعه بهمن، گفت: برخی از مدارس این شهر بسیار قدیمی و در حال تخریب است و از مسئولین اداره کل نوسازی و توسعه وتجهیز مدارس فارس می‌خواهیم برای نوسازی و تعمیر این مدارس فرسوده اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار