طالبی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: جنگی صورت نمی‌گیرد چراکه ایران جزو 10 قدرت برتر نظامی دنیا، دارای بالاترین نیروی انسانی در منطقه، صاحب بالاترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و فناوری‌های نظامی دنیا و قدرت دفاعی و بازدارندگی بسیار بوده و هزینه‌های حمله به جمهوری اسلامی ایران برای هر کشوری بالا است.
کد خبر: ۶۴۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ 17 August 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز این شهر با گرامی‌داشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار داشت: آزادگان ما این حرمت و آزادگی را از مکتب امام حسین(ع) و اهل‌بیت(ع) آموختند.

وی تصریح کرد: همت و آزادگی آن‌ها در دوران اسارت و زندان در راستای صیانت از شرافت و عزت و انقلاب و نظام اسلامی قابل‌تقدیر و الگوی ارزشمندی است.

امام‌جمعه اقلید به عید قربان و لزوم تعامل ادارات مربوطه برای ذبح شرعی و بهداشتی گوسفند اشاره کرد و گفت: هماهنگی‌های لازم برای توزیع گوشت بین مستمندان صورت گیرد تا با توجه به افزایش قیمت‌ها و عدم توان مالی برخی افراد در تهیه گوشت، این امر کمک و مساعدتی به آن‌ها شود.

روز صنعت دفاعی یکی دیگر از مسائلی بود که امام‌جمعه اقلید به آن اشاره کرد و تهیه و تدارک صنعت دفاعی را یکی از ارزش‌های والای نظام اسلامی و مایه افتخار کشور نامید.

طالبی با اشاره به شلیک چند موشک دوربرد از سنندج و کرمانشاه و... به سمت هسته‌های داعش در سوریه و نظرسنجی انجام‌شده که مردم از این اقدام و قدرت قوای مسلح ما خوشحال بودند، افزود: اگرچه عده‌ای کج‌سلیقه و بی‌بصیرت هم‌نوا با دشمنان سخنانی در این زمینه می‌زنند اما مردم شریف ایران اسلامی این معنا را به‌خوبی شناخته و به آن افتخار می‌کنند.

خطیب جمعه اقلید به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «جنگی در کار نیست» اشاره و بیان کرد: قوای مسلح ما به لطف خداوند و در سایه راهنمایی‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری به فناوری‌های نوین دست‌یافته‌اند و دشمن حساب کار خود را کرده و می‌داند که نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

وی بابیان اینکه با موفقیت‌های علمی و فناوری‌های تسلیحاتی به دست آمده، امروز ایران تهدیدی جدی برای استکبار جهانی ازجمله آمریکا است، یادآور شد: آن‌ها ضرب شصت رزمندگان ما را در سوریه، عراق، فلسطین و جنوب لبنان چشیده‌اند.

طالبی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: جنگی صورت نمی‌گیرد چراکه ایران جزو 10 قدرت برتر نظامی دنیا، دارای بالاترین نیروی انسانی در منطقه، صاحب بالاترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و فناوری‌های نظامی دنیا و قدرت دفاعی و بازدارندگی بسیار بوده و هزینه‌های حمله به جمهوری اسلامی ایران برای هر کشوری بالا است.

خطیب جمعه اقلید به کلاه‌هایی که در معاهده‌های کرسنت، توتال، ایرباس، پاریس، برجام و... بر سر ایران رفته اشاره و عنوان کرد: عدم اعتماد به دولت فعلی به دلیل عبور از خط قرمزها، از بین رفتن مؤلفه‌های امنیت ملی در مذاکره، غیر اعتماد بودن آن‌ها و نداشتن نفع و سود برای ایران را ازجمله دلایل مذاکره نکردن با آمریکاست.

طالبی تأکید کرد: در تمام حالات باید نگاه، چشم و گوشمان به فرامین مقام معظم رهبری باشد.

امام‌جمعه اقلید در پایان سخنان خود با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به‌عنوان ولی امر مسلمین به دولت، مجلس و قوه قضاییه مبنی بر اینکه نسبت به وضعیت معیشتی مردم حساس باشید، طبقات زمین‌گیر و مستمند را یاری رسانید، در مجلس قوانینی وضع شود که افراد مفسد نتوانند نظام اسلامی و قانون را دور بزنند، نسبت به مفسدان اقتصادی برخورد قاطعانه اعمال شود، مانع افزایش قیمت اجناس و سوءاستفاده فرصت‌طلبان شوید و...، اظهار داشت: بر اساس این فرمایشات، نتیجه مسامحه و اغماض، اختلال در نظام اسلامی و فرصت برای معاندان و دشمنان نظام است.

وی ادامه داد: کشور در شرایط بحرانی نیست و خیانت چند مفسد نباید ما را ناامید کند، چراکه به تعبیر مقام معظم رهبری، بدنه اصلی و شاکله نظام اسلامی قوی و باقدرت بوده و افراد صالح و مؤمن به‌نظام اسلامی بسیارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار