علی همتی، مدیرکل سازمان صنعت معدن و تجارت استان فارس در جلسه شورای حفاظت آب استان گفت: بسیاری از نمایندگان به ما فشار می‌آوردند که فلان صنعت آب بر را ایجاد کنید اما مقاومت کرده‌ایم و در ۵ سال گذشته حتی یک صنعت آب بر را مجوز نداده ایم و سرمایه گذاران را به شهرستان مهر و لامرد هدایت می کنیم که بتوانند از آب دریا استفاده کنند.
کد خبر: ۶۴۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲ 15 August 2018

تابناک فارس به نقل از مهرستان:علی همتی با تأکید بر اینکه ملاحظات سیاسی را باید کنار بگذاریم، تصریح کرد: بسیاری از نمایندگان به ما فشار می‌آوردند که فلان صنعت آب بر را ایجاد کنید اما مقاومت کرده‌ایم و در ۵ سال گذشته حتی یک صنعت آب بر را مجوز نداده ایم و سرمایه گذاران را به شهرستان مهر و لامرد هدایت می کنیم که بتوانند از آب دریا استفاده کنند.

طلعتی، یکی دیگر از اعضای شورای حفاظت آب استان نیز با اشاره به خشک شدن هزاران هکتار زمین کاشت شده، گفت: کشاورزان از برف و سموم یارانه ای استفاده کردند و تاکنون از منابع آبی استفاده کردند اما بازهم زمین های زراعی آنها خشکید که هزینه ها به هدر رفت بنابراین می‌توان همین یارانه‌ها را در قالب طرح نکاشت به آنها داد تا آن ها نیز کاشت نکنند. وی تاکید کرد: باید زمین های زراعی را یکپارچه سازی کرد و شرکت سهامی زراعی تشکیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار