معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: با احتساب 800 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده در سال 95، تا کنون بیش از یک هزار و 240 میلیارد تومان از محل منابع طرح رونق تولید به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط این استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۴۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷ 14 August 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:یدالله رحمانی، افزود: با توجه به این میزان تسهیلات پرداخت شده، فارس یکی از استان های موفق در جذب منابع طرح رونق تولید بوده است.
وی، با اشاره به تشکیل 221 نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در فارس اظهار داشت: در این نشست ها مسایل و مشکلات یک هزار و 277 واحد تولیدی بررسی و مشکلات 775 واحد رفع شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس ادامه داد: همچنین مجموع تصمیم های این نشست ها منجر به یک هزار و 932 مصوبه شد.
رحمانی گفت: عمده ترین مسایلی که در کارگروه رفع موانع تولید مطرح می شود شامل، بررسی مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان در حوزه های مختلف از جمله سیستم بانکی، تامین اجتماعی، امور مالیاتی و دستگاه های خدمات رسان است.
وی افزود: گزارش دبیرخانه کارگروه رفع موانع تولید نیز حاکی از آن است که تا کنون از محل تسهیلات در نظر گرفته شده برای اجرای طرح رونق تولید، 295 میلیارد تومان به 222 واحد تولیدی که طرح های آنها به تصویب رسیده پرداخت شده است.
رحمانی اظهار داشت: افزون بر آن، 2 هزار و 262 واحد تولیدی کوچک و متوسط نیز بیش از 872 میلیارد تومان تسهیلات به شکل مستقیم از سیستم بانکی دریافت کرده اند.
این مقام مسئول ادامه داد: دولت تدبیر و امید، اهتمام و توجه ویژه ای به رفع موانع تولید، توسعه و رونق سرمایه گذاری دارد و در این راه برنامه های خوبی را عملیاتی کرده که موارد یاد شده بخشی از آن به شمار می آید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس در قسمت دیگری از مطالب خود با اشاره به تشکیل دویست و بیست و دومین جلسه کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان سپیدان، بیان کرد: در این نشست مشکلات کلی در ارتباط با تامین مواد اولیه واحدهای آب معدنی و فرآوری مواد لبنی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیم های لازم در این مورد اتخاذ شد.
وی ادامه داد: همچنین تصمیم هایی در پیوند با حل مسایل و مشکلات شهرک ها و نواحی صنعتی سپیدان به ویژه در تامین زیرساخت های مورد نیاز اتخاذ شد.
رحمانی افزود: 60 واحد تولیدی در شهرستان سپیدان با یک هزار و 215 طرح با ثبت نام در سامانه بهین یاب، ظرف سال های 95 و 96 مبلغ 950 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار