امام جمعه خفر با اشاره به اینکه عبور از گردنه جنگ اقتصادی نیاز به مقاومت، صبر و تقوا دارد، گفت: درست است ما در کشور مسوولانی داریم که سوء تدبیر و کفایت لازم برای مدیریت ندارند اما با سکان‌داری مقام معظم رهبری افق را روشن می‌بینیم.
کد خبر: ۶۴۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ 14 August 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محسن روحانی اظهار داشت: مسائل اخیر و تهدیداتی که امروز در حوزه خارج کشور با آن، بدتر از این را در اوایل انقلاب تجربه کردیم.

وی با اشاره به اینکه در اوایل انقلاب درگیر جنگ داخلی، جنگ با منافقین، درگیری کومله‌ها و .... بودیم و جریانات مختلف در کشور علیه انقلاب تازه به پیروزی رسیده فعال بودند، افزود: دشمن در خارج و داخل به ما حمله کرد اما نتیجه آن جز اتحاد و شکل گرفتن انسجام ملت در کنار یکدیگر در مقابل دشمن چیزی درگیری برای آن‌ها نداشت.

امام جمعه خفر به پیشرفت و افزایش قدرت کشور اشاره کرد و بیان داشت: امروز قدرت ما فوق‌العاده نسبت به پیش افزایش یافته و کسی نباید نگران باشد یا بترسد که ما با این تهدیدها دچار ضعف یا شکست بشویم.

روحانی درس از تاریخ انقلاب و گذشته را اینگونه بیان کرد و گفت: چنانچه گذشته را در نظر بگیریم می‌فهمیم که این تهدیدات و حرکت‌های دشمن اثری در کشور ندارد.

امام جمعه خفر جنگ اقتصادی را همراه با جنگ روانی همراه دانست و بیان کرد: دشمن در حوزه مسائل اقتصادی یک جنگ روانی علیه ما راه انداخته و قطعاً از جنگ اقتصادی هم با تدبیر دولت‌مردان و مسوولان عبور می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه عبور از این گردنه نیاز به مقاومت، صبر و تقوا دارد، گفت: درست است ما در کشور مسوولانی داریم که سوء تدبیر و کفایت لازم برای مدیریت ندارند اما وقتی در کلان نگاه می‌کنیم با سکان‌داری مقام معظم رهبری و امیدی که ایشان می‌دهند، افق را روشن می‌بینیم.

امام جمعه خفر ویژگی کسانی که اعتقاد به خدا دارند را افزایش امید بیان کرد و گفت: کسانی که اعتقاد به خدا، باور به ولی خدا و اعتقاد به ولی‌فقیه دارند امید خود را افزایش داده و مقاوم هستند.

روحانی تلاش و اقدامات دشمن برای به ثمر نرسیدن تکامل انقلاب را خیالی باطل عنوان کرد و گفت: انقلاب در آستانه تکامل خود بوده و دشمن عزم خود را جزم کرده که نگذارد انقلاب به ثمر رسیده و تکمیل شود.

امام جمعه خفر تمام برنامه‌ها و نقشه‌های دشمن را از قدرت انقلاب دانست و افزود: اینکه دشمن از تمام امکانات خود استفاده و در میدان آماده است نشان از قوت و قدرت جمهوری اسلامی بوده و چنانچه ما دچار ضعف یا ناتوانی بودیم این همه هزینه برای نابودی انقلاب لازم نبود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار