کد خبر: ۶۴۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱ 13 August 2018

استاندار فارس از رئیس محیط زیست خواست فکری به حال وضعیت بحرانی آب و خاک و محیط زیست فارس بکند و صدای فارس را به گوش دولت برساند؛ غافل ازینکه رئیس سازمان محیط زیست آمده به استان فارس تا مطالعات را بکند بهانه ای و رفع تکلیف کند و برود.

رئیس سازمان محیط زیست کشور به استان بحران زده فارس آمد تا بگوید بروید مطالعات کنید تا پول بدهیم کمی آب به دریاچه هایتان بریزیم!

یکی نیست بگوید که جناب مدیر پس شما چه کاره هستید؟نمی دانستیم که وظیفه رئیس سازمان محیط زیست کشور این است که شهر به شهر بگردد و بگوید درس هایتان را بخوانید تا آب بدهیمتان.

آیا برای احیای دریاچه ارومیه هم اینگونه برخورد شد؟

همان موقع که بودجه بندی برای احیای دریاچه ها انجام می شد گفتیم که دارند سر دریاچه ها و تالاب های ارزشمند دیار پارس را می برند.

حالا هم می گوییم که دارند می برند و هیچ کس عین خیالش نیست.

چه کسی باید بودجه مطالعات را بدهد؟چه کسی باید تیم مطالعاتی جمع کند؟چه کسی باید پیگیر باشد؟

به فرض که دانشگاه ها بار مسئولیت سازمان محیط زیست را به دوش بکشند؛ آیا تضمینی هست که دوباره جناب کلانتری نفرمایند اینها به درد نمی خورد و پول نمی دهیم؟

(به امید برچیده شدن دشواری ها)

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن اشرف گنجوئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
باسلام: کلانتری سالهای شکوفائی افکار ونظراتش را در تصدی پست وزارت کشاورزی گذراند,چنانچه جوهره تئوریهای وی در جهت بنیانگزاری پایه تحولات علمی و کارشناسی داشت,امروزه وزارت جهاد کشاروزی با استعانت از نامبرده به جای نهادینه نمودن علم و دانش کارشناسی بر امواج شناخته نشده در موازین علمی سوار نبود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار