باید دید با بهره برداری گسترده از آرامستان احمدی آیا مسیر رسیدن به این آرامستان جوابگوی ترافیک ایجاد شده خواهد بود یا نه؛زیرا به هر حال باید برای رسیدن به آرامستان (با وجود تونل هم) از محور تنگ و شلوغ شهرک سعدی عبور کرد.
کد خبر: ۶۴۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ 09 August 2018

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز با بیان اینکه نهایت زمان خدمت‌رسانی آرامستان دار­الرحمه تا دو ماه آینده است، اظهار داشت:با اتمام ظرفیت این آرامستان، خدمات آن به طور کامل تعطیل می‌شود و آرامستان احمدی مورد بهره­‌برداری قرار می­‌گیرد.

محمدرضا محمدحسن‌­پور از اتمام مراحل ساخت و ساز از قبیل سردخانه و سایر موارد فنی در دار­الرحمه بهشت احمدی خبر داد و گفت: با آماده شدن زیرساخت‌­های ترافیکی در محورهای سعدی و دروازه­ قرآن برای بهبود دسترسی به این مکان، بهره‌­برداری گسترده از این آرامستان آغاز می‌شود.

البته باید دید با بهره برداری گسترده از این آرامستان آیا مسیر رسیدن به این آرامستان جوابگوی ترافیک ایجاد شده خواهد بود یا نه؛زیرا به هر حال باید برای رسیدن به آرامستان (با وجود تونل هم) از محور تنگ و شلوغ شهرک سعدی عبور کرد.

آرامستان بهشت احمدی در کیلومتر 13 جاده شیراز به خرامه در اراضی مشهور به دریمه واقع شده است و جهت رفاه حال شهروندان و تسهیل عبور و مرور به این آرامستان، با همکاری سازمان اتوبوسرانی شهرداری شیراز دو دستگاه اتوبوس در مسیر ایستگاه سعدی به آرامستان بهشت احمدی در حال ارائه خدمات است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار