فرماندار نهاوند در بازدید از روستای ازنهری از توابع بخش زرین دشت راستای رفع مشکلات این روستاگفت: "مسوولین شهرستان با تعامل در کنار مردم هستند"
کد خبر: ۶۳۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 23 July 2018

فرماندار نهاوند در بازدید از روستای ازنهری از توابع بخش زرین دشت راستای رفع مشکلات این روستا گفت:"مسوولین شهرستان با تعامل در کنار مردم هستند"

به گزارش تابناک همدان از نهاوند، مراد ناصری با اشاره به اینکه تعدادی از تیر‌های خطوط تلفن نیاز به جابجایی دارد، افزود: اداره مخابرات در اسرع وقت ملزم به انجام این کار است و اداره برق نیز موظف است باهماهنگی بخشدار، دهیار وشورا ۳ تیر چراغ برق که نیاز به جابجایی دارد جابجا نموده همچنین مشکل ضعف ولتاژ برق روستا را برطرف نماید. 

وی متذکر شد: مسیل داخل روستا توسط بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی هر چه سریعتر بایدساماندهی شوذ.

ناصری در ادامه، طی بازدید خود از روستای ۳ هزارنفری توانه افزود: ازنظرمقاوم سازی کار‌های زیادی در روستای توانه صورت گرفته وحرفای زیادی برای گفتن دارد واین نشان دهنده این است که هر جایی مردم مطالبه کرده اند، مسوولین تلاش کرده تا بتوانند مشکلات آنان را برطرف سازند.

وی تصریح کرد: آب و فاضلاب روستایی باید مشکل آب آشامیدنی روستا را بررسی وحل وفصل نماید ودهیار وشورا نیز باید به طور مستمر با مدیران مربوطه ارتباط داشته باشند و از آن‌ها مطالبه نمایند و پیگیر مشکلات مردم باشند 

بازدید فرماندار شهرستان نهاوند از روستای عنبرقنبر 

دراین بازدید ناصری در بحث مشکل آبیاری نوین روستا، گفت: در هفته‌های آتی با دعوت از مسوولین ذیربط جهادکشاورزی استان در حوزه آب و خاک، اقدامات لازم برای تامین اعتبار روستا‌های هدف تحت پوشش آبیاری‌های نوین انجام خواهیم داد و هیچ مشکلی بابت این کار نداریم و قبلا قول مساعد آن داده شده است.
 
وی افزود: دهیار و شورا با کمک شبکه بهداشت ودرمان شهرستان، مکان مناسبی را جهت جمع آوری و دفع زباله روستا تهیه نمایند.

ناصری خاطر نشان ساخت: فنس کشی اطراف زمین ورزشی روستایی در صورت نبود معارض شخصی توسط اداره ورزش انجام خواهد گرفت، شورا و دهیار در این راه اداره ورزش را یاری نمایند.

در بازدید فرماندار شهرستان نهاوند از روستای زرامین علیا اقدامات ذیل در دستور کار قرار گرفت.
 
 جابجایی ۴ تیرچراغ برق توسط اداره برق شهرستان نهاوند در یک ماه آینده انجام خواهد گرفت.

در صورت مهیا نمودن محل مناسب و قراردادن آن در اختیار شبکه بهداشت ودرمان، کادرپزشکی _. درمانی هفته‌ای دو روز در این روستا مستقر و شروع به فعالیت خواهند کرد.

ساماندهی و پیگیری سه راهی کرک_ زرامین -گیان توسط اداره راهداری شهرستان در دستور کار قرار گیرد.
 
تقویت وضعیت آنتن دهی تلفن همراه این روستا توسط اداره مخابرات انجام شود.
 
پیگیری تامین اعتبار برای تکمیل عملیات بهسازی روستا توسط بنیاد مسکن از طریق استان
 
در پایان فرماندار نهاوند با اشاره به اهداف بازدید از روستاها خاطر نشان ساخت: هدف از همراهی مدیران در برنامه روستا گردی این است که از نزدیک مشکلات روستاییان عزیز را ببینیم و چاره‌ای برای آنان اندیشیده شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار