استاندار فارس خاطرنشان کرد:علی‌رغم جایگاه برجسته استان فارس و شهر شیراز در بحث سلامت اما از نظر آماری در تخت‌های موجود بیمارستانی نسبت به نرم کشوری عقب هستیم.
کد خبر: ۶۳۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ 21 July 2018

تابناک فارس به نقل از ایسنا:اسماعیل تبادار شنبه 30 تیر در آیین کلگ‌زنی بیمارستان 320 تخت‌خوابی تامین اجتماعی شیراز که با حضور وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی برگزار شد، بیان کرد: علی‌رغم جایگاه برجسته استان فارس و شهر شیراز در بحث سلامت اما از نظر آماری در تخت‌های موجود بیمارستانی نسبت به نرم کشوری عقب هستیم.

وی افزود: در استان فارس به ازای هر هزار نفر 1.6 تخت بیمارستانی وجود دارد این در حالی که نرم کشوری بیش از دو تخت است.

استاندار فارس با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید تعداد زیادی از پروژه‌های بیمارستانی و درمانی به بهره‌برداری رسیده و تعدادی هم در دست اقدام است، گفت: هم‌اینک سه درمانگاه در شهرستان‌های داراب، سپیدان وفیروزآباد با پیشرفت فیزیکی به ترتیب 75، 65 و 10 درصد در حال اجرا است.

تبادار با تصریح بر اینکه در هر فرصتی که ایجاد شده فعالیت و شروع به کار این پروژه را با وزیر در میان گذاشته‌ام، خاطرنشان کرد: امروز شاهد گرد و خاک این موضوع خواهیم بود در حالی‌که این پروژه از سال ٨٩ در دستور کار قرار گرفته بود.

وی در پاسخ به سخنان یکی از نمایندگان شیراز که در این جلسه از استاندار خواسته بود تا عملیات اجرایی این پروژه را همانند آزاد راه شیراز-اصفهان پیگیری کنر، گفت: بنده تمام پروژه‌های استان را به جد پیگیری می‌کنم.

استاندار فارس با بیان اینکه انتظار داریم که تاکید وزیر در این مراسم مبنی بر حضور پیمانکار اصلی باشد، اضافه کرد: گزارش روند پروژه را هر ١٠ روز یکبار به مجموعه وزارت ارسال خواهیم کرد.

تبادار با بیان اینکه خوشحالیم که اتکای کارکرد این بیمارستان با اعتبارات و نیروی داخلی است، خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را برای ابعاد تسهیلاتی این پروژه به کار خواهیم گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار