چند سالی است که خیابان جلوی آرامگاه حافظ سنگ فرش شده است و قرار بود که تبدیل به پیاده راه شود.گاهی هم می شد اما خیلی وقت ها نشد و هیچوقت این گذر را مثل یک پیاده راه فرهنگی واقعی ندیدیم.حالا آخرین وضعیت این گذر و گذر جدید "عرفان" را از زبان شهردار منطقه 3 می خوانیم.
کد خبر: ۶۳۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 21 July 2018

به گزارش تابناک فارس:شهردار منطقه 3 شیراز گفت: ما به دنبال تبدیل کامل محور حافظیه به پیاده راه هستیم و این پروژه در برنامه ما قرار دارد، در این میان یکی از مشکلات ما در تبدیل کامل این محل به پیاده راه، وجود چند ارگان و دستگاه اجرایی در ابتدا و انتهای این محور است.

فرود بذرافشان اظهار داشت: با توجه به بازشدن زیرگذر علی بن حمزه، این مسیر می تواند جایگزین محور حافظیه شود و در صورتی که مجوز آن صادر شود، نیم ساعته مسیر را بسته و تبدیل به پیاده راه می کنیم.

جناب شهردار توجه فرمایند که بستن نیم ساعته خیابان با چند مانع هنر نیست.

هنر تبدیل کردن این پیاده راه به یک مرکز فرهنگیِ خیابانی سرگرم کننده و البته غنی است.

به راستی هیچ کجای ایران حال و هوای آرامگاه حافظ شیرازی را ندارد و کجا بهتر از این مکان برای ایجاد ظرفیت غنی فرهنگی؟

بذرافشان درخصوص محور عرفان نیز گفت: در حال حاضر بهسازی بخشی از این طرح آغاز شده و قرار است این طرح نهایی شود، اما پل شیشه ای این پروژه مسکوت مانده تا از جانب شورا در این خصوص تعیین تکلیف شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
بسیار خوب هست از وضعیت پیاده راه سلامت شیراز هم در بلوار حسینی الهاشمی گزارش تهیه کنید
مخصوصا قسمت پارک بازی بچه ها که در کمال شگفتی فاقد سیستم روشنایی می باشدو اسباب بازی ها ایمن نیستند و سرویس بهداشتی مجموعه هموز به طور کامل تمام نشده احتیاج به تعمیر دارد ...جای شگفتی دارد به این پیمانکارها
شهرداری لطفا دست از سر حافظیه بردار تا بیشتر از ایین نابود نشده ..از این کارهای نیم ساعته به چه نتیجه ای رسیدید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار