مدیرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان فارس گفت: در پي اعلام توزيع منصفانه لاستيك و جلوگيري از افزايش قيمت آن در فارس، توزيع لاستيك با قيمت مصوب ستاد تنظيم بازار ابلاغ شده به كانون انجمن هاي صنفي آغاز گرديده و مالكان خودروهاي سنگين برون شهري مي تواند با مراجعه به انجمن هاي رانندگي مرتبط و تكميل فرم و تاييد كانون با حواله خريد از عامل فروش با قيمت مصوب ستاد تنظيم بازار لاستيك خود را دريافت نمايند.
کد خبر: ۶۳۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 21 July 2018

عليرضا سياهپور گفت: تا پايان روز 27تيرماه حواله 1070 حلقه لاستيك صادر شده و رانندگان عزيز جهت تحويل لاستيك به عاملين مجاز معرفي شده از سازمان صنعت ، معدن و تجارت مراجعه و لاستيك را با قيمت هاي مصوب خريداري نمايند.

وي تأكيد كرد: با پيگيري انجمن صنفي روغن موتور با كيفيت و حدود 30 درصد زير قيمت بازار توسط انجمن صنفي رانندگان در پايانه بار شيراز به رانندگان محترم عرضه مي گردد و اين موضوع با استقبال رانندگان مواجه و سبب احساس رضايتمندي در بين رانندگان شده است.

هرچه فضا آرامتر باشد رسیدن به مطالبات سریعتر می شود

مدیر عامل اتحادیه تعاونی های حمل و نقل جاده ای بار استان فارس هم گفت: استانداری فارس، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به شکل شبانه روزی پیگیر رفع مشکلات و تامین نیازها و خواسته های کامیون داران هستند و قطعا تحقق کامل خواسته ها در یک فضای تعاملی ممکن خواهد بود.

زره پوش افزود: رانندگان اطمینان داشته باشند که همه پیگیر رفع مشکلات و خواسته های آنها هستند و هرچه فضا آرام تر باشد خواسته ها و مطالبات سریع تر به نتیجه خواهد رسید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار