استاندار قم:
استاندار قم تکمیل و بهره‌برداری از نمایشگاه فرش دستباف قم را نیازمند تخصیص اعتبارات ملی دانست و گفت: برای برندسازی فرش قم باید تلاش بیشتری شود.
کد خبر: ۶۳۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵ 17 July 2018

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی در دیدار فرشته دست پاک رئیس مرکز ملی فرش ایران، طی سخنانی با بیان اینکه فرش ابریشم دستباف قم در سطح جهان شناخته شده است اظهار داشت: بایستی برای برندسازی فرش قم تلاش مضاعف صورت بگیرد.

استاندار قم نمایشگاه فرش دستباف در حال ساخت قم را در راستای رونق صنعت فرش دستباف بسیار مؤثر دانست و با بیان اینکه مسئولان قم حمایت‌های لازم برای ساخت این نمایشگاه را داشته‌اند، محدودیت اعتبارات استانی را مورد توجه قرار داد و گفت: بایستی از اعتبارات ملی برای تکمیل این پروژه استفاده شود.

نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنان خود ارائه تسهیلات کم بهره به تولیدکنندگان فرش دستباف را خواستار شد و افزود: حفظ اشتغال در این صنعت نیازمند حمایت دولت است.

صادقی خرید مواد اولیه را از دیگر مشکلات تولیدکنندگان فرش دستباف دانست و تصریح کرد: تسهیل در ارائه ارز دولتی می‌تواند به حفظ این صنعت در شرایط جاری کشور کمک کند.

استاندار قم همچنین خواستار ارائه تسهیلات به عرضه‌کنندگان فرش دستباف شد و گفت: مرکز ملی ایران بایستی با پرداخت هزینه‌های تبلیغاتی، افزایش استقبال از نمایشگاه‌های فرش دستباف را محقق نماید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار