جمعی از کارگران شهرداری فسا با حضور در مقابل ساختمان شورای اسلامی شهر فسا خواستار رسیدگی اعضای این نهاد به موضوع پرداخت نشدن حقوق و مطالبات معوقه خود شدند.
کد خبر: ۶۳۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴ 17 July 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:این کارگران با سر دادن شعارهایی از شهردار این شهر و مسئولان ذی ربط خواستند به مشکلات آنها رسیدگی کنند.
یکی از کارگرانی که در این اجتماع حضور داشت و نخواست نامش مطرح شود به خبرنگار ایرنا گفت: از شروع سال 97تا کنون هیچگونه حقوقی به ما پرداخت نشده و این در حالی است که همه ما با مشکلات متعددی رو به رو هستیم و به دلیل
مشکل مالی نمی توانیم حتی کوچکترین نیاز زندگی خود را تامین کنیم.
کارگری دیگری هم بیان کرد: ما ساعت چهار و نیم صبح از منزل برای انجام وظایفمان خارج می شویم و تا شب زحمت می‌کشیم اما این انصاف نیست که حقوق ما پرداخت نشود.
یکی دیگر از کارگران شهرداری فسا گفت: با وجود بیماری که دارم به دلیل پرداخت نشدن حقوق و قرار داشتن در تنگنای مالی نمی توانم برای درمان خود به پزشک مراجعه کنم امیدواریم مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند.
تماس های مکرر برای ارتباط با حسن برات شهردار فسا و شنیدن پاسخ وی در این زمینه بی نتیجه ماند در حالیکه معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا بارها از شهرداری خواسته است پرداخت مطالبات کارگران شهرداری این شهر را در اولویت قرار دهد.
اواخر سال 96 نیز شماری از کارگران شهرداری فسا با حضور در مقابل فرمانداری ویژه این شهرستان، پرداخت مطالبات عقب مانده خود را خواستار شدند.
شهرستان فسا در فاصله 130 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار