سارق به عنفی که با نقاب و تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت وجوه نقد، گوشی تلفن همراه و دوربین عکاسی می‌کرد در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی فارس دستگیر شد.
کد خبر: ۶۳۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 17 July 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سرهنگ فرج شجاعی رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت وجوه نقد، گوشی تلفن همراه و دوربین عکاسی توسط یک دستگاه موتور سوار مسلح به سلاح سرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی ماموران مطلع شدند یک موتور سوار دو ترکه با پوشاندن چهره خود و با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت از شهروندان می‌کردند.

سرهنگ شجاعی تصریح کرد: ماموران پس از اقدامات علمی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه یک نفر سارق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه سارق در بازجویی فنی و تخصصی به ۸ فقره سرقت به عنف به همراه همدستش در شیراز اقرار کرد، ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم، تعدادی اموال مسرقه ازجمله ۹ دستگاه دوربین حرفه‌ای و شکاری، ۸ دستگاه گوشی همراه، تعداد ۹ کیف کوله پشتی و ۳۲ عدد باطری موبایل، ۵۴ عدد مموری، ۳ عدد هندزفری و یک جفت گوشواره طلا کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری همدست سارق کماکان ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد: حتی الامکان از تردد در مکان‌های خلوت به ویژه در ساعات پایانی شب خودداری کنند و در مسافرت‌ها سعی کنند در مکان‌هایی استراحت کنند که امنیت کافی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار