استاندار فارس در جلسه شورای هماهنگی امور بانک های استان فارس تأکید کرد: بانک ها باید با بهره گیری کامل از منابع موجود خود؛ در فرآیند پرداخت تسهیلات اشتغال سرعت عمل به خرج دهند.
کد خبر: ۶۳۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 17 July 2018

تابناک فارس به نقل از موج: اسماعیل تبادار در جلسه شورای هماهنگی امور بانک های استان فارس با اشاره به اهمیت و حساسیت فراوان موضوع اشتغال به عنوان یکی از دغدغه ها و اولویت های مهم کشور و استان، افزود: بانک ها باید با بهره گیری کامل از منابع موجود خود؛ در فرآیند پرداخت تسهیلات اشتغال سرعت عمل به خرج دهند.

وی افزود: مدیران بانک های استان باید شخصاً بر طرح های حوزه اشتغال نظارت داشته باشند و تلاش مضاعف خود را برای بهبود وضعیت تخصیص اعتبارات در حوزه اشتغال فراگیر و روستایی به کار گیرند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تأکید بر اینکه هرگونه دفع الوقتی از سوی بانک ها در پرداخت تسهیلات حوزه اشتغال قابل توجیه و پذیرفتنی نیست، گفت: دستگاه های متولی باید توجه کنند که طرح ها و افرادی را به بانک ها معرفی کنند که معوقه نداشته باشند.

استاندار فارس تصریح کرد: برای اینکه کاری انجام نشود، هزاران توجیه وجود دارد اما برای اینکه کار را به نحو مطلوبی انجام دهیم باید همت و عزم همگانی داشته باشیم.

کلمات کلیدی:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار