کد خبر: ۶۳۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶ 16 July 2018

آبشار مارگون در شهرستان سپبدان در همسایگی غربی شیراز قرار دارد.همه آبشارهای ایران را ندیده ام ولی یقین می دانم این آبشار جزو 3 آبشار زیبای کشور است و واقعا به دیدنش می ارزد.

اما دیروز دیدن این جاذبه فوق العاده طبیعی برای گردشگران ممنوع شد!

حالا چرا؟!

زیرا چند روز پیش یک کلیپ از رقص دسته جمعی عده ای در این مکان در فضای مجازی پخش شد و حالا که اینطور است باید این مکان تعطیل شود!!!

به نظر نگارنده فقط تعطیل کردن این مکان گردشگری کافی نیست بلکه باید اینترنت کل کشور را به خاطر پخش شدن این کلیپ از طریق آن فضا تعطیل کرد و درش را بست.

علاوه بر آن نگارنده معتقد است چون این کلیپ توسط گوشی موبایل فیلم برداری شده است باید بازار خرید و فروش گوشی موبایل و هرچیزی که مربوط به آن است را هم تعطیل کرد و در آن را هم بست.

اصلا حالا که اینطور است چون وزیر ارتباطات چند روز پیش گفت: "بستن کار تنبل هاست" باید در وزارت ارتباطات را هم بست...

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
دقیقا همین طوره :)
وحید نادر شاگرد اتوبوس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
دانشجویان دانشگاه شیراز در سال 1365 به اردو رفته بودند و در اردو چند دانشجو اواز یار دبستانی را خوانده بودند و چند دانشجو هم آواز خوانده بودند و چند تا رقص؛ چنان جو دانشگاه متسنج شد که بعید نبود کار به تعطیلی و درگیری با دانشجویان انهم در دوران جنگ تحمیلی بکشد خلاصه این جو فشار نتیجه اش را در یک شب داد و با خویشتن داری ماموران کمیته انقلاب اسلامی از درگیری جلوگیری شد فقط پتو ها و بالشها و .. اتش زده شد بعدها مشخص شد سازمان منافقسن که عکس و گزارش هم تهیه کرده بود ؛ از جو فشار ناشی از آن اردو سو استفاده کرده و با همکاری عوامل خود در برق منطثه ای ؛ شبهای امتحان برق خوابگاه هزار نفری را قطع کرده بود تا فشار مضاعف ایحلذد شد و دقیقا در شب مد نظر سازمان آن اشوب بپا شود و از همه جای شهر شیراز رویت شود (ریختن آتش از ساختمان خوابگاه 12 طیقه در بالای تپه ارم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار