تابناک: در آخرین عصر پنج‌شنبه ماه مبارک رمضان امام جمعه موقت اسبق شهرستان سمیرم دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۶۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 17 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام شمسعلی نادری سمیرم امام جمعه موقت اسبق شهرستان سمیرم به علت بیماری و کهولت سن عصر پنج‌شنبه دار فانی را وداع و به دیار باقی شتافت.

این عالم وارسته از فعالان مبارزه با رژیم شاهنشاهی پهلوی بود که در واقعه سال 42 (حمله به حوزه علمیه) نقش برجسته‌ای داشت و مورد آزار و اذیت نیروهای رژیم ستم‌شاهی پهلوی قرار گرفت.

وی بیش از 60 سال از عمر خود را به عنوان واعظ فعال شهرستان به منبر رفته است و پس از پیروزی انقلاب بویژه در سنگر امامت جمعه و همچنین امام جماعت مساجد شهرستان به نشر احکام الهی مشغول بود.

امام جمعه سمیرم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم ضمن تسلیت درگذشت این روحانی برجسته اظهار کرد: مرحوم نادری به عنوان شخصیتی بزرگ و برجسته دینی و مذهبی در طول عمر بابرکتش خدمات موثری را در راه انقلاب و اعتلای اسلام انجام داده است.

حجت‌الاسلام حسین رجائی‌پور با بیان اینکه مرحوم نادری سرمایه‌ای معنوی برای شهرستان بود به فضائل اخلاقی وی اشاره کرد و گفت: درگذشت این فقید را به مردم شهرستان سمیرم و خانواده محترم وی تسلیت و برای ایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزو دارم.

فرماندار سمیرم نیز طی پیامی درگذشت روحانی وارسته مرحوم نادری را تسلیت گفت و اظهار کرد: بدون شک خدمات خالصانه آن روحانی نستوه در عرصه‌های مختلف به یادگار باقی است و در نزد خدای سبحان پاداشی عظیم خواهد داشت.

محمدحسین نصرتی اضافه کرد: بنده به نمایندگی از دولت تدبیر و امید این مصیبت جانسوز را به بیت مکرم ایشان و به مردم شریف شهرستان سمیرم تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم علو درجات و غفران الهی و برای کانون داغدار که به حق از سرمایه های علمی و فرهنگی شهرستان هستند صبر و آرامش آرزومندم.

به گزارش فارس، تشییع جنازه مرحوم مرحوم نادری امروز جمعه 26 تیرماه از ساعت 9:30 دقیقه از در منزل وی تا امام‌زاده سلطان ابراهیم و گلزار شهدای این شهرستان برگزار و با اقامه نماز توسط امام جمعه شهرستان سمیرم خاک‌سپاری می‌شود.

مراسم ختم این روحانی وارسته نیز ساعت 17 امروز جمعه در محل حسینیه امام‌خمینی (ره) سمیرم برگزار می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار