امام جمعه فیروزآباد خواستار توضیح رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده از بند بند مفاد بسته پیشنهادی اروپایی‌ها به مردم شد تا از جریان کم و کیف این پیشنهاد مطلع شوند.
کد خبر: ۶۲۹۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 14 July 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام سید عزیزالله ‌هاشمی‌زاده در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه فیروزآباد با اشاره به خروج آمریکا از برجام و تهدیدات پیش‌رو اظهار داشت: آمریکا یک معاهده بین‌المللی را که پشتوانه شورای امنیت به دنبال داشته را نقض کرده و مسوولیت سنگین این نقض بین‌المللی را باید بپذیرد.

وی با اشاره به اینکه با تهدیدات پیش‌رو به فرموده مقام معظم رهبری دو نوع تهدید نظامی و اقتصادی وجود دارد که در هر دو تهدید باید خود را مجهز کنیم، افزود: اولین حرکت این است که اقتدار بین‌المللی خود را بالا برده و تقویت کنیم.

امام جمعه فیروزآباد با اشاره به بسته پیشنهادی اروپایی‌ها و سخنان اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر ناامید بودن از این بسته خواستار توضیح مفاد پیشنهادی به مردم شد و تصریح کرد: رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده باید بند به بند مفاد بسته پیشنهادی اروپایی‌ها را توضیح داده تا مردم از جریان کم و کیف پیشنهاد اروپایی‌ها مطلع شوند.

هاشمی‌زاده با اشاره به اینکه اقتدار ملی یعنی تقویت بنیه دفاعی و نظامی که ما توانسته‌ایم گام بسیار مهمی را در این زمینه برداریم، گفت: قدرت موشکی، قدرت سلاح‌های سبک و سنگین و نیروهای نظامی به همراه سلاح مورد نیاز در داخل از جمله گام‌های مهم ایران در زمینه دفاعی است.

امام جمعه فیروزآباد با اشاره به اینکه بسیاری از صاحب نظران نظامی دنیا و حتی خود دولت فعلی آمریکا به قدرت نظامی ایران و ناتوانی خود در برابر ایران اعتراف کرده‌اند، بیان کرد: در جنگ اقتصادی و تحریم‌ها، باید قدرت علمی خود را بالا برده و به رخ دشمن بکشیم.

وی با اشاره به اینکه اقتدار علمی ما مانند دانش هسته‌ای، نانو تکنولوژی، و فنون توانمند دفاعی در زمینه‌های مختلف می‌توانند امنیت یک اقتصاد سالم را در کشور ایجاد کند، عنوان کرد: وابستگی جهان به ذخائر نفت و گاز ایران دشمن را وادار به شکست می‌کند.

امام جمعه فیروزآباد اضافه کرد: دنیا باید بداند که ایران اسلامی ۹ درصد ذخائر نفت و ۱۸درصد ذخائر گاز جهان را دارا بوده و تامین ۶۷ سال نفت و ۲۱۷ سال گاز را تخمین و پیش‌بینی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار