وزیر ارتباطات درباره اصلاح قیمت گوشی های همراه در بازار خاطرنشان کرد:با دوست عزیزم جناب آقای شریعتمداری وزیر صنعت در این مورد صحبت کردم و احتمالا با روز شنبه پیرامون همین موضوع جلسه ای داشته باشیم.
کد خبر: ۶۲۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ 12 July 2018

فیلترینگ کار تنبل هاست

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و‌فناوری اطلاعات، در شورای اداری شهرستان خرامه استان فارس گفت: برخی آسانترین راه را انتخاب می کنند؛در فضای مجازی بستن کار تنبل هاست؛ باید تلاش کرد و مسیر پیش رو را دید و نیاز مردم را در نظر گرفت.

وی گفت:استان فارس از گذشته دارای عقب افتادگی هایی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بود اما در سه چهار ماه گذشته سرمایه گذاری های خوبی در این حوزه صورت گرفت و برنامه ریزی کردیم تا توسعه ارتباطات در استان فارس با شناب بیشتری ادامه پیدا کند.

مسئولان در شبکه های اجتماعی حرف مردم را بی واسطه بشنوند

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه تمام قدرت ما از مردم است، گفت: لازم است مسوولان در بین مردم حضور داشته باشند تا حرف آنها را از خودشان بشنوند البته از طریق شبکه های اجتماعی می توان حرف های مردم را بی واسطه شنید هرچند تلخ باشند.

قیمت گوشی سر و سامان می یابد؟

وزیر ارتباطات درباره اصلاح قیمت گوشی های همراه در بازار خاطرنشان کرد:با دوست عزیزم جناب آقای شریعتمداری وزیر صنعت در این مورد صحبت کردم و احتمالا با روز شنبه پیرامون همین موضوع جلسه ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بخشی از علت گران شدن گوشی همراه در بازار به دلیل افزایش نرخ ارز است، افزود: تعزیرات گوشی های احتکار شده را باید آزاد کند تا به بازار تزریق شود تا باتوجه به تثبیت نرخ ارز، بازار تلفن همراه به وضعیت رضایت بخشی برگردد.

رتبه خجالت آور فارس در حوزه الکترونیک

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مراسم افتتاح طرح های مخابراتی که با حضور وزیر ارتباطات و استاندار فارس برگزار شد با بیان اینکه آن‌طور که انتظار داریم در استان فارس در زمینه مخابراتی کار نشده و این استان با توجه به وسعت و ظرفیت‌های بسیار، رتبه مناسبی در کشور ندارد، تأکید کرد: پیش از انقلاب، استان فارس قرار بود قطب الکترونیک کشور باشد اما امروز در رتبه 29کشور قرارگرفته باوجودی که زیرساخت‌های آن کاملاً فراهم بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
این رو واقعا خوب اومد
توی یک شرکت دولتی بودیم و گروه IT به خاطر اینکه هیچ دغذغه ای نداشته باشه همه پورت های ارتباطی رو بسته بود بدون استثنا فقط پورت وب 80 باز بود اونم برای دیدن صفحات وب
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
پس چرا این کار را کردی تنبل؟؟؟!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار