در پی درگذشت مرحوم آیت‌الله شیخ محمدرضا حدائق، مركز مدیریت حوزه‌های علمیه فارس طی پیامی ضمن ابراز تسلیت درگذشت آن عالم ربانی، اعلام كرد كه به همین مناسبت، مدارس علمیه این استان به‌مدت سه روز تعطیل می‌شوند.
کد خبر: ۶۲۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 12 July 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا: مركز مدیریت حوزه‌های علمیه فارس پیام تسلیتی را به‌مناسبت درگذشت مرحوم آیت‌الله شیخ محمدرضا حدائق، مؤسس جامعه روحانیت شیراز و معروف به شیخ‌العلمای این استان صادر كرد كه در آن تأكید شده است كه مدارس علمیه این استان جهت برگزاری مراسم‌های تشییع و ترحیم آن عالم ربانی به‌مدت سه روز تعطیل می‌شوند.
در این پیام آمده است:
باسمه تعالی
قال رسول‌الله(صلی‌الله علیه و آله و سلم)
مَوْتُ الْعَالِمِ مُصِیبَةٌ لا تُجْبَرُ ، وَثُلْمَةٌ لا تُسَدُّ
انا لله و انا الیه راجعون
خبر ارتحال عالم ربانی، عارف وارسته، مهذب قلوب، میراث علم و عمل حضرت آیت‌الله شیخ محمدرضا حدائق موجب تاثر و تالم گردید. عالمانی که نفس زکیه آن‌ها پیوسته مایه سربلندی و افتخار برای حوزه‌های علمیه درگذشته و حال بوده‌اند. آنانی که به حق مظهر اسماء و صفات الهی میان مردم گردیدند، به طوری که حیات و مماتشان، تجلی ارزش ها و یادآور آثار دینی و الهی است.
لازم است در قدرشناسی از تجسم عینی صداقت در گفتار و عمل و آیینه تمام‌نمای خوبی‌ها و کرامت‌های آن عالم جلیل‌القدر، علما، اساتید و طلاب و شاگردان در تشییع و تدفین و دیگر مراسم آن فاضل صمدانی شرکتی چشمگیر و متناسب با مقام والای آن عالم بزرگوار را به منصه ظهور گذاشته، مدیریت حوزه علمیه استان فارس این مصیبت مولمه را به محضر عصاره عالم هستی، امام عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (دام ظله العالی) و علما و اساتید و طلاب مدارس علمیه و به امت عالم دوست استان فارس و بیت معظم آن مرحوم به ویژه حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای شیخ علیرضا حدائق و دیگر علما از این بیت شریف تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید، علو درجات و رحمت و غفران الهی و برای همه بازماندگان صبر جمیل و اجز جزیل مسئلت می‌نماید و به این مناسبت جهت برقراری سوگواری و مراسم تشییع، مدارس علمیه استان فارس به مدت سه روز تعطیل می‌باشد.
مدیریت حوزه علمیه استان فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار