عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه خرید حجاج از بازار عربستان هیچ تبرکی ندارد، گفت: حجاج امسال تصمیم بگیرند برای حمایت از تولید ملی از داخل کشور سوغات تهیه کنند.
کد خبر: ۶۲۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸ 11 July 2018


تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمد جواد جمالی نوبندگانی با اشاره به در پیش بودن ایام موسم حج بر پرهیز حجاج از بازارگردی در عربستان تأکید و اظهار کرد: خرید جنس چینی در مکه و مدینه که مشابه به کیفیت بالاتر آن در ایران وجود دارد، هیچ تبرکی ندارد و چنین کالایی را می‌توان از درون کشور با کیفیت و قیمت بسیار مناسب‌تر تهیه کرد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با پول ریختن در بازار عربستان به اقتصاد کشوری کمک می‌کنیم که علیه جمهوری اسلامی و مردم مظلوم یمن اقدامات تروریستی بسیاری را انجام داده است و در واقع با کمک به این اقتصاد به اقتصاد داعش کمک کرده‌‎ایم.

وی با اشاره به نامگذاری سال به نام "حمایت از کالای داخلی"، عنوان کرد: برای پیروی از شعار سال بهترین گزینه این است که حجاج ایرانی بازارگردی در عربستان را تحریم و از بازارها و بازارچه‎های داخلی خرید کنند.

جمالی نوبندگانی تصریح کرد: حتی اگر قرار است حجاج جنس خارجی هم خریداری کنند، بهتر است این کالا را از داخل تهیه کنند تا به فروشندگان خودمان سود و نفع برسد و به دشمن ایران و نه حتی انقلاب اسلامی کمک و یاری نشود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر ضرورت فرهنگسازی در این حوزه تأکید و اظهار کرد: لازم است دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه اقدامات تأثیرگذار انجام دهند تا امسال مراسم حج به بهترین نحو خود برگزار شود.

به گزارش خانه ملت، مطابق اعلام مقامات سازمان حج و زیارت ایران امسال ۸۵ هزار نفر در قالب ۵۸۳ کاروان از ۲۷ تیرماه عازم مراسم حج در عربستان سعودی می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار