سازمان بسیج کارگری فارس در اقدامی مناسب طرحی ایجاد کرده است که در آن کارگران با خرید کالاهای تولید داخل می توانند از تخفیف استفاده کنند.ببینید می شود با کمی و فقط کمی فکر بسیار کارهای اینچنینی و در مقیاس های بزرگتر انجام داد و مشکلات کشور را بسیار کمتر کرد.
کد خبر: ۶۲۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 11 July 2018

مسئول سازمان بسیج کارگری فارس گفت: در طرح کوثر، به کارگرانی که کالای ایرانی خریداری کنند، تخفیف داده می‌شود.

محمدعلی حمیدی گفت: در طرح کوثر، کارگران عضو بسیج کارگری به مراکز طرف قرارداد برای خرید کالای ایرانی معرفی‌شده و به آنان تخفیف داده می‌شود.

وی در توضیح بیشتر از طرح کوثر افزود: همان‌گونه که می‌دانیم اقشار کم‌درآمد جامعه نظیر کارگران زحمت‌کش، همواره از قدرت خرید پائینی نسبت به سایر اقشار برخوردار هستند که توجه بیشتر به آنان ضروری است اما متأسفانه در برنامه‌ریزی‌های کلان کمتر به این موضوع پرداخته شده است.

حمیدی گفت: نکته جالب در طرح کوثر، عقد قرارداد با شرکت‌های داخلی است که کالای ایرانی تولید می‌کنند و به‌این‌ترتیب با ارائه تخفیف، هم به قشر کارگر کمک، هم به‌نوعی از کالای ایرانی حمایت می‌شود.

حمیدی با بیان اینکه این طرح برگرفته از نام حضرت زهرا (س) به معنی خیر کثیر است، افزود: در طرح کوثر با مکان‌های مختلف قرارداد بستیم و در این قرارداد ما کارگران را به آنان معرفی کرده و با این کار هم مشتریان این مراکز بیشتر شده هم به کارگران نیز کمک خواهد شد تا با قیمت پائین تری اجناس موردنیاز را خریداری کنند.

وی ادامه داد: در طرح کوثر هم از کالای ایرانی حمایت شود، زیرا فقط با شرکت‌های داخلی قرارداد می‌بندیم و هم تخفیف به کارگران داده می‌شود، خُب برای یک کارگر حتی یک تخفیف 10 هزارتومانی نیز با ارزش است چراکه درآمد پائینی دارد، ضمن اینکه شخصیت کارگران عزیز نیز حفظ می‌شود.

وی همچنین گفت: در کنار این طرح با شرکت‌های تبلیغاتی مختلف قرارداد بستیم که تا 70 درصد به کارخانه‌دارانی که به تبلیغ کالای ایرانی می‌پردازند در بیلبوردهای تبلیغاتی تخفیف داده شود که این نیز گامی در جهت حمایت از کالای ایرانی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار