پایانه کانتینر حمل بار و کالای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در منطقه ویژه اقتصادی شیراز راه اندازی شد.
کد خبر: ۶۲۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵ 10 July 2018

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر عامل حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی جمهوری اسلانی ایران در بازدید از محل استقرار کانایتر‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: این پایانه 30 هزار متر مربع وسعت دارد و علاوه بر استفاده از خدمات لحظه‌ای و فوری گمرکات فارس در این منطقه ، خدمات ویژه‌ای به خصوص در زمینه حمل و هزینه کالا‌ها به تجار و بازرگانان داده شود.
زحمت کش افزود: با تفاهم‌ هایی که بین اتاق بازرگانی، منطقه ویژه اقتصادی شیراز و گمرکات فارس با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منعقد شده است از ابتدای مرداد، دفتر کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در منطقه ویژه اقتصادی شیراز راه اندازی می‌شود.
وی افزود: درگذشته اگر کانتینری به جایی برده می‌شد فرد تاجر موظف بود هزینه‌ای را برای بازگرداندن کانتینر خالی به مبدا متحمل شود، ولی با راه اندازی این پایانه، نیازی به بازگرداندن کانتینر نیست و علاوه بر سرعت در کار کانتینر‌ها هم خالی نمی‌مانند.
زحمت کش تاکید کرد: استان فارس به دلیل بهره مندی ازموقعیت استراتژیک در کشور به طور قطع طی سال‌های آینده مرکز مهمی برای صادرات و واردات کالا به کشور‌های منطقه از طریق کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار