مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: با فرارسیدن زمان سفرهای تابستانه، ساعت بازدید از اماکن گردشگری در این استان افزایش داده شده است. ‌
کد خبر: ۶۲۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ 10 July 2018

تابناک فارس به نقل از ایسنا:مصیب امیری سه‌شنبه 18 تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: افزایش ساعت بازدید گردشگران از اماکن تاریخی و فرهنگی شامل مراکز تحت پوشش و نظارت میراث فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه‌های حافظیه و سعدیه که بیشترین تعداد بازدید را دارند در ایام تابستان به ترتیب تا ساعت 24 و 23 شب باز خواهد بود.

امیری با یادآوری اینکه ا وج مسافرت ‌ های تابستانی مربوط به شهریور ماه است، گفت: ساعت بازدید از مجموعه‌ی ارگ کریمخانی از ساعت 9 صبح تا 22، موزه‌ی پارس و حمام وکیل از 9 صبح تا 21 و 30 دقیقه خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: بازدید از مجموعه‌ی جهانی تخت‌جمشید از ساعت 8 و 30 تا 20 و 30 دقیقه امکان‌پذیر خواهد بود و زمان بازدید از نقش رستم نیز، مجموعه‌ی جهانی پاسارگاد، بیشابور، تنگ چوگان نیز تا 21 و 30 دقیقه‌ی شب پیش‌بینی شده است.

امیری از اجرای برنامه‌ی نور و صدا ویژه‌ی فصل تابستان در تخت‌جمشید در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه، خبر داد و گفت: این ویژه‌برنامه از ساعت 20 و 30 در مجموعه‌ی یاد شده برگزار می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی استان فارس همچنین گفت: د ر سه ماهه نخست امسال بیش از 2 میلیون و 814 هزار و 432 نفر گردشگر داخلی از اماکن تاریخی و گردشگری استان فارس بازدید کردند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار