نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به حادثه خیز بودن مسیر آورزمان -ملایر و بروز تصادفات دلخراش در این‌محور گفت: قول وزیر راه و شهرسازی درباره اجرایی شدن ۴ بانده محور آورزمان -ملایر اجرایی شود.
کد خبر: ۶۲۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 10 July 2018

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به حادثه خیز بودن مسیر آورزمان -ملایر و بروز تصادفات دلخراش در این‌محور گفت: قول وزیر راه و شهرسازی درباره اجرایی شدن ۴ بانده محور آورزمان -ملایر اجرایی شود.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی این شهرستان با اشاره به اینکه فاز دوم محور سامن - بروجرد به دلیل عدم پرداخت مطالبات پیمانکار کاملا تعطیل شده بود از تخصیص مبلغ ۴.۵ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه زیر بار ترافیک رفتن در فاز اول این طرح بازتاب خوبی داشته خواستار تسریع در ادامه این مسیر هستیم.

 آزادیخواه با اشاره به حادثه خیز بودن مسیر آورزمان -ملایر و بروز تصادفات دلخراش در این‌محور با اشاره به سفر سال گذشته وزیر به شهرستان و قول مساعد ایشان در راستای تخصیص اعتبار برای این طرح خواستار تسریع در عملیات اجرای ۴ بانده شدن این محور شد.

وی مطالبات مالکان اراضی محور توره- ملایر را یکی از درخواست‌های مهم مردم دانست و خواستار اهتمام و جدیت اداره‌کل راه و شهر سازی در این راستا شد.

نماینده مردم ملایر بازسازی و آسفالت راه‌های روستایی شهرستان را از دیگر مطالبات مردم دانست و افزود: با توجه به سخنان استاندار همدان و تخصیص مبلغ ۵ میلیارد تومان برای بهسازی و آسفالت روستا‌های استان ضرورری‌است آسفالت و بهسازی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان ملایر نیز تا پایان امسال انجام شود.

آزادی‌خواه بحث مسکن مهر، تعیین تکلیف نشدن سند مالکیت مساکن و محوطه سازی را از دیگر درخواست‌های مردم و مراجعه به نمایندگان شد و افزود: با توجه به باز بودن دست وزارت برای استفاده از قیر خواستار توجه ویژه به محوطه‌سازی رفع مشکلات مسکن مهر شهرستان شد.

وی راه‌اندازی راه‌آهن ملایر- همدان را گامی موثر در راستای رونق اقتصادی شهرستان دانست و تصریح کرد: امیدواریم با حضور وزیر راه و شهرسازی برای کلنگ‌زنی این طرح در دو هفته آینده این سفر اعتبارات ویژه‌ای را برای شهرستان و استان داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار