نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینكه اگر قرار به حل مشکلات باشد، مشکلات را نباید نادیده بگیریم، گفت: مشکلات وجود دارند، باید آن‌ها را بپذیریم و به دنبال راهکار برای حل آن‌ها باشیم.
کد خبر: ۶۲۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶ 08 July 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا:آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، ۱۷ تیرماه در دیدار با مدیركل و معاونان اداره‌كل تعاون و رفاه اجتماعی استان با بیان اینكه ما باید به دشمنان نظام و کشور نشان دهیم که یکدیگر را درک می‌کنیم و با همکاری با هم سعی در آباد کردن کشور داریم، گفت: اگر قرار به حل مشکلات باشد، مشکلات را نباید نادیده بگیریم. مشکلات وجود دارند، باید آن‌ها را بپذیریم و صورت مسئله را پاک نکنیم و به دنبال راهکار برای حل آن‌ها باشیم.
وی با تأكید بر اینكه مدیران باید با کمال جدیت کار و برنامه‌ریزی کنند و برای حل مشکلات تلاش کنند، گفت: در عین حال همه ما باید حواسمان جمع باشد که بهترین مدیر نیز همه عوامل در اختیارش نیست.
آیت‌الله دژكام با اشاره به عبارت «اَلعبدُ یُدَبِّرَ وَ اللهُ یُقَدِّرَ» در آموزه‌های اسلام گفت: این واژه یعنی ما تدبیر کارها را باید بکنیم اما گاهی تقدیرات باعث می‌شود عواملی فراتر از اختیارات ما ورود کند و این دست ما نیست.
وی تأكید كرد: نباید فراموش کنیم که مدیریت مشکلات دارد، کارفرمایان دردسرهای خاص خود را دارند و کارگران درگیر مسائل و مشکلات خود هستند و همه ما باید همدیگر را درک کنیم.
امام جمعه شیراز یادآور شد: این تفکر اشتباه که نظام کمونیستی به وجود آورد و کارفرما و کارگر را مقابل هم قرار داده‌اند و کارفرما را ظالم نشان داده است و کارگر کسی است که مورد ظلم قرار گرفته است، در حالی كه در کشور ما قبلاً این رابطه به این شکل تعریف نشده است.
آیت‌الله دژكام همچنین گفت: در بحث تولید ثروت به اندازه کافی، در کشور معضل داریم و مدیریت به اندازه‌ای نمی‌شود که تولید ثروت مطلوب باشد.
نماینده ولی فقیه در استان فارس در پایان سخنان خود گفت: همه کار کنیم و شب سرد زمستانی تحریم‌های آمریکا خواهد گذشت و روسیاهی آن به ترامپ خواهد ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار