سارق مامور نمایی که در چند بوستان شهرستان شیراز به عنف از مردم اخاذی و سرقت می کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۶۲۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴ 21 June 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در گزارش پنجشنبه خود با بیان این مطلب از قول فرمانده انتظامی شهرستان شیراز، اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر سرقت به عنف در یکی از بوستان های شهرستان شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
سرهنگ دلاور القاصی مهر افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی، متهم را در حالی که در یکی از بوستان های شیراز در حال پرسه زنی بود، شناسایی و در یک عملیانه غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی بیان داشت: متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس، به 12 فقره سرقت به عنف در چند بوستان شیراز اقرار کرد.
این مقام القاصی مهر ادامه داد: در بازرسی بدنی از متهم یک عدد کارت شناسایی جعلی نیروی انتظامی کشف و او پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز به شهروندان توصیه کرد: از عبور و مرور در مکان های خلوت به ویژه در ساعت های پایانی شب خودداری و برای جابه جایی در شهر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و اگر پول یا اشیای قیمتی به همراه دارند آن را به نحوی حمل کنند که جلب توجه نکند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار