استاندار فارس گفت:همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز اشاره فرمودند امروز وحدت، هماهنگی و همسویی در جامعه از هر موضوع دیگری مهمتر است و این تاکید معظم له باید برای همه ما فصل الخطاب باشد.
کد خبر: ۶۲۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ 21 June 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:اسماعیل تبادار،در دیدار با جمعی از نمایندگان احزاب و تشکل های سیاسی اصولگرای این استان در شیراز افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز اشاره فرمودند امروز وحدت، هماهنگی و همسویی در جامعه از هر موضوع دیگری مهمتر است و این تاکید معظم له باید برای همه ما فصل الخطاب باشد.
وی ادامه داد: در کنار گروه ها و جریان های سیاسی، ضرورت دارد که علما، ائمه جمعه و بزرگان با وفاق و همدلی در زمینه پاسخگویی و تامین منافع مردم گام بردارند.
استاندار فارس گفت: کشور ایران دارای تنوع قومیتی و فرهنگی و برخوردار از آداب، رسوم، زبان و سنن مختلف و متنوع است که تمام این تنوع ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز بدون قائل شدن تمایز بین آنها زیر چتر حمایتی نظام جمهوری اسلامی قرار داشته اند.
تبادار، انتقاد مبتنی بر انصاف را سازنده و مفید توصیف کرد و افزود: باید با انتقاد سازنده و مبتنی بر دلسوزی و رعایت انصاف در جهت حفظ نظام جمهوری اسلامی حرکت کنیم.
وی ادامه داد: در انجام انتقاد و انتقال اخبار باید نسبت به آنچه مطرح می کنیم آگاهی و اطلاع کامل داشته باشیم و برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود به دروغ متوسل نشویم و در قضاوت ها جانب انصاف را رعایت کنیم.
او اظهار داشت: دشمنان نظام امروز بیش از هر زمان دیگری متحد شده و همه امکانات و توان خود را برای اختلاف افکنی و صدمه زدن به کشور به کار گرفته اند که در این شرایط باید ضمن تلاش برای حفظ و تقویت وحدت در جامعه، هوشیاری لازم را داشته باشیم.
وی، با اشاره به اعتقاد عمیق دولت تدبیر و امید به مساله حقوق شهروندی تصریح کرد: وزرات کشور با تدوین منشور وفاق سیاسی اعتقاد خود به گسترش احزاب را اعلام کرده در استان فارس نیز معتقدیم که پویایی جامعه درگرو تضارب افکار و حضور همه سلایق است.

**دستاوردهای دولت تدبیر و امید زمینه ساز امید در جامعه شد
استاندار فارس، در بخش دیگری از سخنان خود، اقدامات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید طی سال های گذشته را زمینه ساز افزایش امید در جامعه دانست و گفت: در سال 92 نرخ بیکاری در این استان 13 و هشت دهم درصد بود که امروز این رقم به 10 و هشت دهم رسیده است.
تبادار افزود: همچنین رتبه استان در بهبود فضای کسب و کار در کشور نیز از 18 به یک رسیده است.
وی ادامه داد: توسعه صادارت غیر نفتی فارس نیز در سال 94 حدود 60 درصد و طی 95 و 96 نیز 28 درصد افزایش داشته است.
استاندار فارس افزود:در زمینه اجرای پروژه های عمرانی نیزهم اینک شاهد اجرای پروژه های مهمی از جمله آزاد راه شیراز - اصفهان هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار