استاندار فارس گفت: ایثار و شهادت بالاترین زمینه فرهنگی در اجتماع است که برای رسیدن به آن باید تمامی افراد جامعه و دستگاه های مختلف هماهنگ و متحد حرکت کنند.
کد خبر: ۶۲۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 21 June 2018

تابناک فارس به نقل از مهر: اسماعیل تبادار در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت دیروز، امروز و فردای جامعه است.

وی ادامه داد: فرهنگ به تنهایی مقوله ای دارد که اندازه هرجامعه و منطقه ای از فرهنگ آن مشخص است هرچه در جامعه دیده شود همان خصوصیت نشان از جایگاه فرهنگی آن سرزمین است.

استاندار فارس یادآور شد: ایثار و در اوج آن شهادت بالاترین زمینه فرهنگی برای اجتماع است که نمونه آن در ایام محرم قابل مشاهده است که چگونه فرهنگ عاشورایی در جامعه وجود دارد.

تبادار افزود: در دوران دفاع مقدس شاهد اوج فرهنگ ایثار و شهادت بودیم زیرا جوانان ما در مقابل کشورهای مختلف ایستادند و مردم نیز حمایت می کردند.

وی تصریح کرد: امروز هم به این فضا نیازمند هستیم اما باید تمام دستگاه های فرهنگی متحد شوند و شاهد پراکنده کاری نباشیم، کارکرد فرهنگی باید به سطح جامعه و منازل برود.

استاندار فارس با اشاره به اینکه هرکس به اندازه خود کار درست انجام دهد، گفت: زمانیکه همه کارهای خودشان را درست انجام دهند اثر آن در جامعه مشخص می شود و باید شاهد عمل و اجرایی شدن سخنان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار