کشتی‌گیران آزاد و فرنگی کار نونهال شیرازی در مسابقات قهرمانی و انتخابی استان فارس موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.
کد خبر: ۶۲۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 20 June 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:کاظم ناصر سرپرست هیأت کشتی شیراز گفت: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان استان فارس با شرکت ۹۷ کشتی گیرآزادکار و ۸۴ فرنگی کار به میزبانی سعادت‌شهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه تیم‌های الف. منتخب کشتی آزاد و فرنگی نونهالان شیراز در این مسابقات به ترتیب مقام‌های نخست و دوم را کسب کردند، افزود: محمدصادق دیمه‌کار، امیرحسین صفرپور، آرمان توکلیان، هادی محمدی، پویا یونسی، علی یونسی، ابوالفضل حاجی وندی و سعید بهمنی‌منش قهرمانان اوزان ۱۲ گانه از کشتی‌گیران تیم الف. شیراز بودند.

ناصر با بیان اینکه محمدرضا قناد شیرازی و حسین رحیمی نیز از تیم کشتی آزاد ب. شیراز رده‌های دوم اوزان خود را به‌دست آوردند، بیان کرد: امیرعباس ایروانی و امیرحسین خط بصره از تیم ب. شیراز و مهدی آشنا وعباس حقیقی از تیم الف. شیراز موفق به کسب رتبه سوم اوزان خود شدند و محمدطا‌ها صیدی و مازیار قدمی نیز از تیم ب. شیراز به مقام پنجم رسیدند.

سرپرست هیأت کشتی شیراز با بیان اینکه در مسابقات انفرادی کشتی فرنگی، محمدمهدی غلامپور و شایان اسدی از تیم الف. شیراز و علیرضا چناری و علی اصغر صباح پور از تیم ب. شیراز موفق به کسب مدال طلای اوزان خود شدند اضافه کرد: حسین اکرمی، امیرحسین قره‌گزلو، محمدرضا صباغی و فرشاد زارعی از تیم الف. شیراز و محمدعلی صادقی، محمدامین استواری و آرین نوروزی از تیم ب. شیراز مقام‌های دوم اوزان خود را به دست آوردند.

وی تصریح کرد: محمدحسین کیهان‌فر از تیم فرنگی شیراز الف. نیز در وزن خود مقام سوم را کسب کرد و محمدرضا توکلیان، بنیامین توانایی و حسام حسین پور از تیم ب. فرنگی رتبه پنجم را به دست آوردند.

ناصر ادامه داد: محمد امین صفرپور، سامان صباغی سایر کشتی‌گیران تیم کشتی آزاد الف. نونهالان شیراز بودند که هاشم صباغی و مهدی صباغی به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست این تیم را همراهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه حسین رحیمی، مجتبی شهنا، محمدرضا قنادشیرازی، علیرضا سهیلی، امیرحسین حمیدی پور، امیرعباس ایروانی، عبدالحسین طاهایی، امیرحسین خط بصره، مازیار قدمی و محمدطا‌ها صیدی اعضای تیم کشتی آزاد ب. نونهالان شیراز را تشکیل دادند که محمد قوی پنجه و مجتبی سیارپور به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست این تیم را همراهی می‌کنند.

سرپرست هیأت کشتی شهرستان شیراز اضافه کرد: تیم کشتی الف. فرنگی نونهالان شیراز با مربی گری رضا درویش متشکل از حسین اکرمی، فرشاد زارعی، محمدحسین کیهان فر، حسن غلامی، امیرحسین قره گزلو، حسین ایزدی، رضا آزادی، محمدعرفان منصورآبادی، شایان اسدی، محمد ارجمند، محمدرضا صباغی، و محمدمهدی غلامپور بود که هوشنگ صفی کار نیز به عنوان سرپرست این تیم را همراهی کرد.

ناصر ادامه داد: در رشته فرنگی این مسابقات تیم ب. شیراز با هدایت علیرضا چمیانی و احمد اکرمی به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست نیز حضور یافت که متشکل از ابوالفضل بیات، محمدعلی صادقی، علیرضا چناری، محمدامین استواری، محمدرضا توکلیان، بنیامین توانایی، علی اصغر صباح پور، آرین نوروزی، حسام حسین‌پور، عباس رضایی، مهدی جوکار و ابوالفضل تاج اردکانی بود.

سرپرست هیأت کشتی شهرستان شیراز تصریح کرد: این مسابقات در اوزان ۳۲، ۳۸، ۴۱، ۴۴، ۴۸، ۵۲، ۵۷، ۶۳، ۶۸، ۷۵، ۸۵ و ۱۰۰ کیلوگرم برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار