رئیس هیات دو و میدانی فارس گفت: تیم فارس در رقابت های دو و میدانی بزرگسالان مردان کشور که در شهر مشهد برگزار شد، با کسب سه نشان طلا، یک نقره و یک برنز، نایب قهرمان شد.
کد خبر: ۶۲۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 20 June 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:سیروس زارع مهذبیه، افزود: در پایان این دیدارها، فارس با امتیازی برابر با قم که تیم قهرمان شد، در رده دوم ایستاد و تیم کرمانشاه هم با 2 طلا و چهار نقره و 2 برنز بر سکوی سوم ایستاد.
وی ادامه داد: در ماده 1500 متر، مسلم نیادوست از فارس با زمان سه دقیقه و 50 ثانیه و 86 صدم ثانیه مدال طلا گرفت، این ورزشکار در ماده 800 متر هم به مقام هفتم دست یافت.
زارع مهذبیه ادامه داد: همچنین در دو نیمه ماراتن، حسن عابدی از فارس با زمان یک ساعت و 11دقیقه و 45 صدم ثانیه مدال طلا برگردن آویخت، علی محبی در 10 گانه که یکی از سخت ترین ماده های دو و میدانی است بر سکوی قهرمانی ایستاد و سومین مدال طلا را برای فارس به ارمغان آورد.
همچنین در ماده پرتاب چکش، بهراد صبوری از فارس مدال نقره گرفت و احمد فرود هم در ماده 3500متر با مانع مدال برنز را برای فارس کسب کرد.
زارع مهذبیه گفت: در این رقابت ها که به میزبانی شهر مشهد مرکز استان خراسان رضوی برگزار شد، 200 دونده از سراسر کشور شرکت داشتند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار