معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس گفت:رویداد‌های گردشگری، فرهنگی و مذهبی فرصتی در جهت ایجاد زمینه‌های لازم برای اشتغال است که باید به بهترین شکل ممکن از این فرصت استفاده کرد.
کد خبر: ۶۲۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 20 June 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمد ابراهیم فروزانی معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس در پنجمین جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس اظهار کرد: برگزاری رویداد‌های گردشگری و فرهنگی باید به افزایش ظرفیت‌های اقتصادی در استان کمک کند.

وی به موضوع اشتغال به عنوان یکی از ضروری‌ترین نیاز کشور و استان فارس اشاره کرد و ادامه داد: رویداد‌های گردشگری، فرهنگی و مذهبی فرصتی در جهت ایجاد زمینه‌های لازم برای اشتغال است که باید به بهترین شکل ممکن از این فرصت استفاده کرد.

قائم مقام کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس با تاکید بر اینکه باید در شکل و برنامه ریزی رویداد‌های استان در حوزه‌های مختلف به منافع اقتصادی جامعه توجه شود، ادامه داد: این مساله باید در دستور کار تمام دستگاه‌های فرهنگی استان قرار گیرد و به صورت جدی آن را پیگیری و دنبال کنند.

فروزانی تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف باید بر مبنای حوزه ماموریتی خود متولی برگزاری رویداد‌های مختلف باشند.

وی افزود: همچنین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس باید نسبت به تاسیس و فعال سازی دبیرخانه برگزاری روبداد‌های گردشگری استان اقدام کند.

معاون استاندار فارس همچنین با تاکید بر ضرورت توجه به مساله ایجاد نشاط، امید اجتماعی و شادی عمومی در برگزاری رویداد‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و گردشگری استان گفت: این مساله در کنار منافع اقتصادی باید در دستور کار دستگاه‌های متولی برگزاری رویداد‌ها قرار گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار