در شهرستان مرودشت 28 هکتار و در جنوب استان بیش از ۱۱ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شد.
کد خبر: ۶۲۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶ 19 June 2018

تابناک فارس به نقل از شیرازه: فرمانده انتظامي استان فارس گفت: با تلاش ماموران انتظامي شهرستان مرودشت، 28 هکتار از اراضي به ارزش 28 ميليارد ريال كه مدت 35 سال تصرف شده بود در اين شهرستان رفع تصرف شد.

سردار احمدعلي گودرزي بيان كرد: در پي مراجعه شخصي به هويت معلوم مبني بر اينكه 28 هكتار از اراضي كشاورزي وي توسط افرادي ناشناس به صورت عدواني تصرف شده است كه موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي شهرستان قرار گرفت .

وي افزود: ماموران انتظامي شهرستان مرودشت پس از اخذ دستور مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام و 28 هكتار از اراضي كه مدت 35 سال به صورت غير قانوني تصرف شده بود به مالك بازگردانده شد.

سردار گودرزي با اشاره به اينكه ارزش ريالي اين اراضي، 28 ميليارد ريال برآورد شده است، از عموم شهروندان خواست هرگونه اطلاع از تصرف اراضي توسط افراد سودجو را به مركز فوريتهاي پليسي 110گزارش كنند.

رفع تصرف 11 هکتار از اراضی ملی در جنوب استان
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: حکم رفع تصرف در شهر‌ستان لار و شهرهای گراش، جویم و لامرد از سوی دادگاه صادر شده است.
باقری‌فرد افزود: بیش از ۱۰ هکتار از اراضی ملی لارستان به ارزش ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از سودجویان رفع تصرف شد.

وی گفت: در شهر گراش زمینی به مساحت پنج هزار و ۱۵۱ مترمربع به ارزش یک و نیم میلیارد ریال، در شهر جویم زمینی به مساحت هزار و ۷۵۰ مترمربع به ارزش یک و نیم میلیارد ریال و زمینی در شهر لامرد به مساحت سه هزار و ۵۱۴ مترمربع به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال رفع تصرف شده است.

باقری‌فرد گفت: هم اکنون بیش از ۲۰۰ پرونده تصرف اراضی ملی به دادگاه ارجاع شده که پس از مشخص شدن رای دادگاه ،حکم اجرایی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان به شهروندان توصیه کرد؛ قبل از خرید املاک و زمین در محدوده و حریم شهرها ابتدا از اداره کل راه و شهرسازی لارستان استعلام بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار