رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس گفت:امسال هم بر مبنای عملكرد موكب‌داران در سال گذشته، پروانه فعالیت آن‌ها را تمدید خواهیم كرد.
کد خبر: ۶۲۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵ 18 June 2018

 

تابناک فارس به نقل از ایکنا:اسكندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس با بیان اینكه فراخوان تمدید پروانه و یا صدور مجوز جدید برای موكب‌داران اربعین در این استان اعلام شده است، گفت: در سطح استان فارس ۴۰ موكب دارای پروانه رسمی هستند كه صاحبان آن‌ها برای تمدید پروانه فعالیت خود باید به این ستاد مراجعه كنند.

بر مبنای عملكرد موكب‌داران در سال گذشته، پروانه فعالیت را تمدید می‌كنیم
وی افزود: ما از سال گذشته كار صدور پروانه را برای موكب‌داران آغاز كردیم كه این كار هم مطابق با دستورالعمل‌هایی كه توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات تعریف شده است، ‌انجام می‌شود و امسال هم بر مبنای عملكرد موكب‌داران در سال گذشته، پروانه فعالیت آن‌ها را تمدید خواهیم كرد.

صدور مجوز جدید فعالیت موكب‌داران مطابق با دستورالعمل
قاسمی ادامه داد: در این میان افرادی كه علاقه‌مند به ایجاد موكب در ایام اربعین هستند نیز می‌توانند پروانه فعالیت دریافت كنند اما به شرطی كه دارای شرایط لازم مطابق دستورالعمل‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات باشند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس با بیان اینكه مراجعه موكب‌داران طی چند روز گذشته به این ستاد آغاز شده است، گفت: برنامه زمان‌بندی ثبت‌نام و تمدید مجوز موكب‌داران متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار