استاندار فارس، دستگاه های اجرایی استان را ملزم به پاسخگویی به مراجعه کنندگان در کوتاه ترین زمان ممکن دانست و گفت: با مدیران ناکارآمد که در این زمینه کوتاهی کنند برخورد قاطع خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۰۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 18 June 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:اسماعیل تبادار که به صورت سرزده از اداره کل استاندارد فارس بازدید کرد، اظهار داشت: روند بازدید سرزده از اداره ها ادامه خواهد داشت و با حضور در جمع مراجعان، نحوه پاسخگویی کارکنان دستگاه های اجرایی و میزان رضایت مردم بررسی خواهد شد.
وی ادامه داد: گزارش های دریافتی از وضعیت پاسخگویی دستگاه های اجرایی به مردم، ما را بر آن داشت تا برنامه بازدیدهای سرزده را در دستور کار خود قرار دهیم تا بتوانیم از نزدیک در جریان روند پاسخگویی به مراجعان قرار گیریم.
استاندار فارس بیان کرد: زمان بر بودن فرآیندهای اداری و عدم پاسخگویی به موقع از جمله گلایه ها و شکایت های مردم از برخی دستگاه های اجرایی استان است که این روند باید در جهت کسب رضایت مردم به سرعت اصلاح شود.
استاندار فارس در جریان بازدید سرزده خود از اداره کل استاندارد این استان در بخش های مختلف از جمله میز خدمت، آزمایشگاه و واحد استعلام ها و صدور پروانه استاندارد حضور یافت و بر ضرورت تجدید نظر در روش ها و برنامه ریزی دقیق برای پاسخگویی به موقع به مردم تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار