معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت :مشترکین اداری می‌توانند با تکمیل فرم تفاهم‌نامه همکاری و کاهش حداقل ۱۰ درصدی مصرف برق در ساعات اوج بار خود (ساعت‌های ۱۱ صبح الی ۱۵ بعداز ظهر)، نسبت به مصرف ۳ ساعت قبل از آن، طبق ضوابط اجرایی شرکت توانیر، مشمول تخفیف‌های مصوب در بهای برق مصرفی شوند.
کد خبر: ۶۲۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 17 June 2018

تابناک فارس به نقل از برق نیوز: معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: مشترکین اداری، در صورت همکاری در کاهش مصرف برق در پیک بار تابستان، مشمول پاداش و تخفیف‌های مرتبط در قبوض برق مصرفی می‌شوند.

 

مهدی طالبی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به شروع فصل گرم سال و استفاده از سیستم‌های سرمایشی، شاهد افزایش چشمگیر بار شبکه سراسری برق، به ویژه در ماه‌های تیر و مرداد خواهیم بود که رعایت توصیه‌های مدیریت مصرف، کمک شایانی به کاهش میزان مصرف و پیک بار شبکه برق خواهد کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: مشترکین اداری می‌توانند با تکمیل فرم تفاهم‌نامه همکاری و کاهش حداقل ۱۰ درصدی مصرف برق در ساعات اوج بار خود (ساعت‌های ۱۱ صبح الی ۱۵ بعداز ظهر)، نسبت به مصرف ۳ ساعت قبل از آن، طبق ضوابط اجرایی شرکت توانیر، مشمول تخفیف‌های مصوب در بهای برق مصرفی شوند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به برخی از روش‌های ساده و مؤثر در حداکثر صرفه‌جویی درمصرف برق در ساختمان‌های عمومی و اداری اشاره کرد و بیان داشت: کنترل و تاکید به خاموش نمودن سیستم‌های سرمایشی، روشنایی و لوازم اداری بعد از وقت اداری) که بازرسان این شرکت درپایان وقت اداری نسبت به بازدید از اداره‌ها اقدام می‌نمایند و گزارش به فرمانداری ارسال می‌شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ادامه داد: تنظیم درجه حرارت محل کار بین ۲۴ تا ۲۶ درجه سانتی گراد برای اوقات اداری، استفاده از روشنایی طبیعی روز و در صورت نیاز به روشنایی مصنوعی استفاده از لامپ‌های LED از جمله این روش‌ها است.

طالبی ابراز امیدواری کرد: با مشارکت تمامی مشترکین به ویژه مشترکین اداری، گذر موفق از پیک بار شبکه در سال جاری میسر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار