جانشین رئیس پلیس راه شمال فارس با اشاره به ترافیک روان در محور‌های مواصلاتی استان، از مسافران خواست تا ضمن مدیریت کردن سفر خود، بازگشت خود را به ساعات پایانی شب موکول نکنند.
کد خبر: ۶۱۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ 16 June 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سرهنگ هاشم دهقانی جانشین رئیس پلیس راه شمال فارس با اشاره به تعطیلات عید فطر، افزایش حجم تردد‌ها و بازگشت مسافران به شهر‌های خود، گفت: همشهریان بازگشت خود را به آخر وقت موکول نکنند و با رعایت قوانین و مقررات، صبر و حوصله رانندگی کنند.

وی اظهار کرد: هم اکنون ترافیک در تمامی محور‌های مواصلاتی استان از جمله محور‌های شیراز - سپیدان، شیراز – کازرون، شیراز – فیروزآباد، شیراز- اصفهان و شیراز- یاسوج روان است.

سرهنگ دهقانی با اشاره به اینکه پلیس به شهروندان همواره توصیه می‌کند تا هنگام تعطیلات، سفر‌های خود را مدیریت کنند، ادامه داد: در گام نخست به رانندگان توصیه می‌شود در طول سفر سرعت اتومبیل خود را کنترل کرده و در طول مسیر نیز به تابلو‌های راهنمایی نصب شده در طول راه دقت و توجه کافی را داشته باشند.

جانشین رئیس پلیس راه شمال فارس با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود عصر امروز ترافیک در مسیر‌های ذکر شده به شیراز افزایش یابد، تاکید کرد: رانندگان با رعایت قانون، از ارتکاب تخلفات حادثه ساز خودداری کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار