۴ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
کد خبر: ۶۱۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 16 June 2018

تابناک فارس به نقل از صداو سیما: دبیر هیات کشتی فارس گفت: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی را برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، اعلام کرد که در این فهرست چهار کشتی گیر از فارس حضور دارند.
فریبرز منوچهری افزود: محمد رضا گرایی در وزن ۶۷ کیلو گرم، میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلو گرم، محمد علی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم و کیوان رضایی در وزن ۸۲ کیلو گرم، کشتی گیران دعوت شده از فارس هستند که باید با حریفان خود برای رسیدن به پیراهن تیم ملی مبارزه کنند.
وی گفت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان از ۲۷ خرداد ماه در خانه کشتی عبدالله موحد در تهران زیر نظر علی اشکانی سر مربی و محمد علی چمیانی به عنوان مربی از فارس آغاز می‌شود و تا هشتم تیر ۹۷ ادامه دارد.
منوچهری افزود: تیم ملی کشتی فرنگی ایران خود را برای هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ که از بیست و هفتم مرداد ماه لغایت یازدهم شهریور ۹۷ در شهر جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار می‌شود، آماده می‌کند.
دبیر هیات کشتی فارس گفت: استان فارس با چهار کشتی گیر پس از استان تهران بیشترین سهمیه را در این اردو دارد و امیدواریم در پایان اردوی تیم ملی، نسبت به دوره گذشته بازی‌های آسیایی (۲۰۱۴ کره جنوبی) که سهمیه‌ای نداشتیم، چند کشتی گیر در سال ۲۰۱۸ داشته باشیم.
رقابت‌های کشتی بازی‌های آسیایی، روز‌های بیست و هشتم لغایت سی و یکم مرداد ماه در جاکارتا برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار