استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم تسریع در روند انتصاب مدیر کل آموزش و پرورش این استان گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش، پیگیر تحقق این مهم هستیم.
کد خبر: ۶۱۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸ 14 June 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:اسماعیل تبادار، افزود: از ابتدا هم که بحث ایجاد تغییر در مدیریت این مجموعه در استان مطرح شد تاکید کردیم که سرپرست برای این مجموعه معرفی نشود.
وی ادامه داد: پس از معرفی سرپرست به شکل مستمر، بحث تعیین تکلیف آموزش و پرورش استان را هم از طریق وزیر آموزش و پرورش و هم معاونان این وزارتخانه پیگیری کردیم.
استاندار فارس بیان کرد: آنچه که برای من به عنوان نماینده عالی دولت در استان مهم است اینکه اول فارغ از اینکه چه کسی متولی مجموعه آموزش و پرورش شود باید کاملا هم جهت با سیاست های دولت تدبیر و امید باشد.
تبادار افزود: دوم اینکه نسبت به بنیان، ارکان و اساس آموزش و پرورش شناخت کافی داشته باشد و همچنین بتواند برای رفاه و آسایش فرهنگیان بکوشد.
وی گفت: این مطلب را هم که فردی که قرار است به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش فارس انتخاب شود باید دارای این سه ویژگی باشد به وزیر و معاونان وی منتقل کردیم و چنانچه این اتفاق بیافتد برای اجرای سیاست های آموزش و پرورش در استان هر کاری که در توانمان باشد انجام خواهیم داد.
استاندار فارس ادامه داد: امیدواریم بر اساس پیگیری ها و مواردی که مطرح شده هرچه سریع تر شاهد معرفی مدیر کل آموزش و پرورش استان باشیم.
پس از استعفای حمید رضا آذری مدیر کل پیشین آموزش و پرورش فارس، عبدالرسول احمدی روز بیست و هشتم اسفند 96 به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار