سه سارق حرفه ای با 45 فقره سرقت در شهرستان های شیراز و مرودشت دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۱۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 14 June 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: فرمانده انتظامی شهرستان شیراز، چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو و سرقت به عنف در این شهرستان، شناسایی و دستگیری عوامل سرقت در دستور کار ماموران قرار گرفت.
سرهنگ دلاور القاصی مهر افزود: متعاقب آن تیم ویژه ای از ماموران پلیس شیراز با انجام اقدامات اطلاعاتی، 2 نفر سارق را که اعضای یک باند بودند دستگیر کردند.
وی بیان کرد: متهمان در بازجویی های فنی و تحصصی پس از مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به 17 فقره سرقت درون خودرو و سرقت به عنف وجه نقد در شیراز اقرار کردند.
القاصی مهر ادامه داد: همه صحنه های سرقت بازسازی شد و مالباختگان نیز شناسایی شده اند.

**دستگیری سارق درون خودرو با 28 فقره سرقت در مرودشت
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت هم اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت درون خودرو، لوازم و قطعات وسایل نقلیه در این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ اسماعیل زراعتیان افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی، موفق به شناسایی فرد سارق بنام' م-ف 'شدند و با هماهنگی مرجع قضایی او را دستگیر کردند.
وی ادامه داد: متهم یاد شده در تحقیقات فنی و بازجویی های ماموران پلیس آگاهی به 28 فقره سرقت درون خودرو، قطعات و لوازم وسایل نقلیه اقرار کرد و 2 نفر را که اموال سرقتی را به آنها می فروخت، نیز معرفی کرد.
زراعتیان بیان کرد: ماموران این 2 مالخر را دستگیر کردند و پرونده این سرقت ها پس از تکمیل شدن برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد و متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند.
وی، به مالکان خودرو توصیه کرد: وسایل نقلیه خود را به قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و سوئیچ مخفی، سایر لوازم تاخیری و بازدارنده مجهز کنند.
شهرستان مرودشت در فاصله 45 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار