فرماندار لامرد: ظرفیت تولید بیش از 300 هزار تن شمس آلومینیوم در سال از ظرفیت بزرگی برای ایجاد اشتغال برخوردار است و اگر در این زمینه، مدیریت مناسب و درستی وجود داشته باشد می‌توان شاهد جذب بسیاری از جوانان جویای کار باشیم و مشکل بیکاری شهرستان را مرتفع کنیم.
کد خبر: ۶۱۸۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳ 13 June 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حسین شبانی‌نژاد صبح امروز در جمع کامیون‌داران و رانندگان وسایل نقلیه سنگین در کارخانه سیمان لامرد اظهار داشت: برای حمایت از رانندگان و پیگیری مطالبات آنان باید انجمن حمل‌ونقل در شهرستان لامرد فعال شود تا بتواند در زمان لازم مطالبات صنفی و به‌حق رانندگان را پیگیری و شاهد رکود در بخش صادرات کالاهای غیرنفتی نباشیم.

وی افزود: با توجه به صنعتی شدن شهرستان و توقع جوانان برای اشتغال، همه بنگاه‌های اقتصادی و فعالان صنعتی شهرستان لامرد موظف هستند نیروهای موردنیاز خود را از میان جوانان بومی شهرستان استخدام کنند تا شاهد نگرانی قشر جوان و خانواده‌های آنان نباشیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی کارخانه بزرگ آلومینیوم لامرد تا پایان سال 97 گفت: کارخانه آلومینیوم لامرد با ظرفیت تولید بیش از 300 هزار تن شمس آلومینیوم در سال از ظرفیت بزرگی برای ایجاد اشتغال برخوردار است و اگر در این زمینه، مدیریت مناسب و درستی وجود داشته باشد می‌توان شاهد جذب بسیاری از جوانان جویای کار باشیم و مشکل بیکاری شهرستان را مرتفع کنیم.

فرماندار لامرد همچنین از امکان ایجاد تغییر و تحول در حوزه مدیران صنعتی در شهرستان لامرد خبر داد و تصریح کرد: دغدغه جوانان و خانواده آنان به‌خصوص کسانی که تازه ازدواج‌کرده‌اند تأمین معیشت خانواده و امنیت شغلی است که امیدواریم با تغییر و تحول در حوزه مدیران صنعتی، شاهد رشد جذب نیرو در کارخانه‌های شهرستان باشیم.

مدیرعامل کارخانه سیمان لامرد نیز در این نشست بیان داشت: کارخانه سیمان لامرد با تولید روزانه 4 هزار تن سیمان به‌عنوان یکی از کارخانه‌های بزرگ صنعتی در استان فارس مطرح است که به دلیل کیفیت مناسب این محصول شاهد ثبت سفارش برای تأمین سیمان در پروژه‌های بزرگ ملی هستیم که امیدواریم با حمایت مسوولان شاهد تأمین نیازمندهای داخلی و منطقه‌ای نیز باشیم.

ابراهیم غلام‌زاده ادامه داد: خانواده بزرگ حمل‌ونقل شهرستان لامرد به‌عنوان سومین شهرستان پیشتاز در حمل بار در استان فارس سالانه بیش از 5.1 میلیون تن بار را در کشور جابه‌جا می‌کند که امیدواریم با توجه به نزدیک بودن به دریا و با حمایت از این صنعت بتوانیم شهرستان لامرد را به کانون بار ترانزیتی و صادراتی کشور تبدیل کنیم.

به گزارش فارس، در این دیدار کامیون‌داران و رانندگان ماشین‌های سنگین نیز مشکلات و دغدغه‌های خود را با مدیران مطرح کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار