نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت:وضعیت واحدهای صنعتی فارس و شیراز را نگران کننده دانست و گفت: این وضعیت با اطلاعات و آمار و گزارش‌های ارائه شده از سوی مسئولین و متولیان بخش صنعت استان تناقض دارد.
کد خبر: ۶۱۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳ 13 June 2018

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی: فرج‌الله رجبی در بازدید از برخی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شیراز، وضعیت واحدهای صنعتی فارس و شیراز را نگران کننده دانست و گفت: این وضعیت با اطلاعات و آمار و گزارش‌های ارائه شده از سوی مسئولین و متولیان بخش صنعت استان تناقض دارد.

وی با تصریح اینکه مدیر کل صنعت و معدن استان فارس باید در این خصوص پاسخگو باشد، گفت: در بحث حمایت از صنایع معیار بازدهی و بهره‌برداری هرچه سریعتر اهمیت بسیار دارد، باید از منابع مالی و دیگر حمایت‌ها برای بهره‌وری بیشتر صنایع استان استفاده کرد.

رجبی گفت: لازم است تا کارگروه مربوطه در استان فارس با نگاه کاملا تخصصی و استفاده از کارشناسان و خبرگان این بخش، تمام واحدهای تولیدی مشکل‌دار را مورد سنجش قرار داده و رتبه بندی کند .

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی معتقد است که تسهیلات بانکی و مشکلات دریافت آن از یک سو و جرائم دیرکرد و خسارت‌های تاخیر پرداخت این تسهیلات از دیگر سو مانعی بزرگ بر سر راه تولید در کشور است.

رجبی با تاکید براینکه تسهیلات بانکی و خسارت‌های دیرکرد یکی از عوامل اصلی بحران در واحدهای صنعتی بر نگاه جدی به واحدهای کوچک اشاره و اضافه کرد: در شرایط فعلی تقویت واحدهای کوچک که بعضا با میزان نه چندان بالایی از کمک و حمایت فعال یا فعالتر می‌شوند نقش مناسبی در رونق بخش تولید خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار