استاندار فارس گفت: روند اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی این استان از جمله پروژه های کلان راه سازی با جدیت دنبال می شود.
کد خبر: ۶۱۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ 12 June 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس سه شنبه اعلام کرد: اسماعیل تبادار استاندار فارس با اشاره به دیدار یکشنبه خود با وزیر راه و شهرسازی گفت که در این دیدار آقای آخوندی برای کمک به بهره برداری از برخی پروژه های کلان این استان در سال جاری قول مساعد داد.
استاندار فارس ادامه داد: آزاد راه شیراز - اصفهان، راه آهن اقلید - یزد و آغاز عملیات راه آهن شیراز - بوشهر و چندین پروژه راهسازی دیگر از جمله مواردی بود که در این دیدار درباره آنها گفت و گو شد.
تبادار اظهار کرد: هم اینک نزدیک به 500 کیلومتر بزرگراه و 300 کیلومتر آزاد راه در این استان در دست اجرا است که امیدواریم آزاد راه 225 کیلومتری شیراز- اصفهان تا پایان امسال آماده بهره برداری شود.
وی ادامه داد: در نشست با وزیر راه و شهرسازی همچنین مباحثی در خصوص آرامگاه حافظ و سعدی و گذر عرفان مطرح شد که با توجه به قول گذشته وزارت راه و شهرسازی برای کمک به توسعه این مکان ها، مقرر شد تملک اطراف این 2 آرامگاه در دستور کار قرار گیرد.
او گفت: پروژه قطعه اول بزرگراه لار - خنج هم از دیگر مواردی بود که در دیدار با وزیر راه و شهرسازی مطرح شد.
تبادار افزود: قطعه اول این پروژه به طول هشت و 6 دهم کیلومتر است و یک تونل 2 هزار و 650 متری نیز در این این قطعه واقع شده که با افتتاح و به بهر برداری از این تونل یکی از گردنه های سخت گذر حذف می شود و تصادفات رانندگی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
استاندار فارس گفت: پروژه 65 کیلومتری محور مُهر – دارالمیزان - گله دار که عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده نیز از دیگر پروژه هایی بود که در نشست با وزیر راه و شهرسازی مطرح شد و برای تامین اعتبار 10 میلیارد تومانی تکمیل 2 پل بزرگ باقیمانده در طول مسیر رایزنی هایی انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار