علی همتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: از سال گذشته تاکنون تعداد ۱۸۱۲ فقره جواز تاسیس صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری ۶۸ هزار و ۳۶۷ میلیارد ریال در استان فارس صادر شده است.
کد خبر: ۶۱۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸ 09 June 2018

 

وی افزود: جواز‌های تاسیس صادر شده در زمینه‌های محصولات کانی غیر فلزی، محصولات از لاستیک و پلاستیک، محصولات غذایی و آشامیدنی است.

همتی اظهار کرد: این جواز‌ها براساس تقاضا و نیازمندی، در سطح استان فارس صادر شده است و ۲۸ هزار و ۸۴۳ نفر فرصت شغلی را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: در همین راستا سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس تعداد ۲۶۳ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری ۳۱۹۵۱ میلیارد ریال در زمان صادر کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با بیان اینکه پروانه بهره‌برداری صادر شده که هم اکنون در حال تولید هستند در زمینه رشته‌های مختلف صنعتی با عناوین محصولات غذایی و آشامیدنی، سایر محصولات کانی غیرفلزی و محصولات از لاستیک و پلاستیک است، عنوان کرد: تعداد ۴۱۰۱ نفر فرصت شغلی در این طرح‌ها ایجاد شد.

همتی بیان کرد: در زمینه خدمات فنی و مهندسی تعداد ۱۶ فقره جواز تاسیس و تعداد ۵ فقره پروانه بهره‌برداری از سال ۹۶ تاکنون صادر شد، همچنین در زمینه طراحی و مونتاژ آسانسور تعداد ۱۸ فقره پروانه بهره‌برداری در این مدت صادر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار